Portada Música Chus Pedro algama’ l premiu al meyor cantar en llingua asturiana de la SGAE

Chus Pedro algama’ l premiu al meyor cantar en llingua asturiana de la SGAE

by asturnet

El tema “Agora sale a bailar” compuestu a medies por Gabino Antuña y Chus Pedro Suárez ye’l meyor cantar n’asturianu del añu pasáu según el criteriu de los miembros de la Sociedad General de Autores y Editores (SGAE). La noticia nun se fexo esperar esti añu y el resultáu de les votaciones referíes a esta categoría dedicada a la música fecha na nuestra llingua conocíase al principiu d’una gala retresmitía por TVE y a la qu’asistió’l conseyeru de Xusticia y Esteriores Francisco Javier García Valledor. Los tamién asturianos Ramón Prada y Mala Reputación tamién taben nominaos n’otres categoríes musicales de los premios.

A la fin nin l’autor de “La Noche Celta” nin los contundentes rockeros de “A por ellos”, consiguieron el so premiu: na categoría “Nueves músiques”, a la que concurría Prada, el ganador foi José Luis Encinas y na de “Rock alternativu”, Def Con Dos, desabancó a Mala Reputación.

Con esti premiu, Chus Pedro pon la guinda a una trayectoria llena d’ésitos, tanto dientro como fuera d’Asturies. “Agora sal a bailar” ye una de les canciones qu’apaecen nel discu “Ñublu y orpín”, el primeru en solitariu de tola so carrera , agora que tán a puntu de cumplise los venti años de la fundación, xunta Manolo Blanco Peñayos, del míticu grupu “Nuberu”.

Tres la polémica del añu pasáu pol premiu a Pepín Robles toles espectatives taben puestes en que nesta ocasión se reconociere la calidá musical y la correción llingüística de los artistes nominaos, como al final sucedió cola escoyeta de la pieza nomidada de Chus Pedro, ún de los cantantes más reconocíos del panorama musical d’Asturies.

Los finalistes a la categoría de meyor cantar n’asturianu escoyéronse ente’l 17 de xineru y el 13 de febreru nuna primer ronda de votaciones de los más de cinco mil socios de la SGAE; el ganador de los tres finalistes entós escoyíos votábase ente’l 7 de marzu y el 3 d’abril. Güei, enantes d’entamar la gala de los Premios de la Música, namás un notariu del colexu de Madrid y unos pocos directivos de la Sociedá d’Autores conocíen el nome del artista o artistes asturianos que diben llevar esti añu la distinción a la meyor composición na nuestra llingua. Hasta’l momentu nel que s’abrió’l sobre col nome del ganador naide s’atreviera a barruntar un pronósticu, inda toles miraes taben puestes en qu’esti añu nun se repitiera la concesión d’un premiu a un artista, como Pepín Robles,veteranu na so carrera como músicu profesional,inda cásique un desconocíu nel panorama musical asturianu y ganador con un tema escritu n’amestao.

A la gala retresmitía por TVE asistió en representación del gobiernu del Principáu el conseyeru Francisco Javier García Valledor, qu’enantes de la gala caltuvo un alcuentru colos artistes asturianos nominaos y presentes na ceremonia del Palaciu de Congresos de la Casa de Campo de Madrid.

Los otros finalistes a la meyor canción n’asturianu fueron Skama la rede con “Sangre d’ochobre” y Pepín Robles con “La Pola de Siero” interpretada pol candasín Vicente Díaz.

Tamién te podria gustar