Portada Sociedá China y Estaos Xuníos van a la cabeza na xeneración de chatarra electrónica

China y Estaos Xuníos van a la cabeza na xeneración de chatarra electrónica

by redacción asturnews

Según l’informe The Global Y-waste Monitor, publicáu cola Universidá de les Naciones Xuníes, la Unión Internacional de Telecomunicaciones y l’Asociación Internacional de Resíduos Sólidos, la humanidá xeneró 44,7 millones de tonelaes métriques de refugayes electróniques en 2016, lo qu’equival a 6,1 kilogramu per persona.

La tecnoloxía desempeña un papel cada vez más importante dientro de la vida cotidiana. Ello ye que en países como España, smartphones, ordenadores y tablets tán dientro de los regalos más deseyaos para estes fiestes de Navidá. Pero, ¿qué asocede con estos dispositivos una vegada que queden desactualizados pola últimu enclín del mercáu o cuando dexar de funcionar? Magar hai casos nos que pueden reciclase o vendese, la mayoría terminen como basura tecnolóxica indocumentada.

Agora bien, como amuesa esta infografía de Statista, la mayoría de la chatarra electrónica vien de China y Estaos Xuníos. Dambos países xeneraron ente los dos un total de 13,5 millones de tonelaes métriques d’esti tipu de basura en 2016. Eso sí, si se fala de la cantidá creada por habitante, otros países como Alemaña, Rusia y España tomen la delantrera. Concretamente, destaca’l casu español, con una producción de refugayes electróniques qu’algamó los 24,6 kilogramos per cápita. Y tou ello, magar que’l volume total de chatarra electrónica xenerada pel país en 2016 quedar a más de cinco millones de tonelaes de la cantidá rexistrada polos dos Estaos qu’encabecen el ranking.

Tamién te podria gustar