Portada Música Chanel impon la so invitación al ‘europerreo’ na primer semifinal del Benidorm Fest

Chanel impon la so invitación al ‘europerreo’ na primer semifinal del Benidorm Fest

by redacción asturnews

Chanel impon la so invitación al ‘europerreo’ na primer semifinal del Benidorm Fest. L’artista d’orixe cubanu encabeza con ‘SloMo’ unes votaciones que dieron tamién el pasu a la final a Tanxugueiras, Blancu Palombu y Varry Brava

El Benidorm Fest, un certame que RTVE devolvió a la vida a partir de les cenices del sumíu Festival Internacional del Cantar de Benidorm pa utilizalu como plataforma de selección y llanzamientu del representante español n’Eurovisión 2022, yá tien a los sos cuatro primeros finalistes. Tres un procesu de votación daqué enrevesáu nel qu’hubo que sopesar les preferencies del públicu (partíes ente’l televoto y l’asina llamáu ‘panel demoscópico’) y les d’un xuráu profesional, ‘SloMo’, de Chanel; ‘Terra’, de Tanxugueiras; ‘Secretu d’agua’, de Blancu Palombu, y ‘Raffaella’, de Varry Brava, fueron, por esti orde, los cantares escoyíos pa optar a la plaza eurovisiva na gran final del sábadu. Ellí van midise colos otros cuatro finalistes que salgan de la segunda gala clasificatoria, que va tener llugar na nueche del xueves. Si paez un pocu enguedeyosu ye porque lo ye.

La deserción d’última hora de Lluna Ki dexó en seis los participantes nesta primer semifinal. El tríu de Orihuela Varry Brava abrió’l baille col so sandunguero homenaxe a Raffaella Carrà envueltu nuna puesta n’escena de discoteca cañí, tou petardeo colloráu, peluques rubies y ‘pa-pa-pa-pará’.

Abondo más sobriu foi’l desempeñu de les veteranes Encarna y Toñi Salazar, que defendieron ‘Postureo’ con más oficiu qu’entusiasmu, ente proyecciones visuales d’inspiración arábiga, contención coreográfica y dalguna qu’otra vacilación vocal impropia de la so esperiencia.

Lo de les ‘pandereiteiras’ gallegues Tanxugueiras con ‘Terra’ foi otra cosa. Un númberu hipnótico y distintu con una puesta n’escena d’estética poderosa, entemeciendo con tientu y convencimientu meigas y muñeires.

Cerró esta primer parte del concursu Chanel, que se sobrepunxo a les aparentes llimitaciones del so cantar ‘SloMo’ con una actuación axustadísima, nuna presentación de vocación internacional.

Pa entretener la espera mientres se faíen les votaciones y contabilizábense los sofitos, actuaron el portugués Salvador Sobral, ganador d’Eurovisión 2017 con ‘Amar pelos dois’, y el tríu asturianu Marlon, que la so relación col festival européu del cantar, en casu d’esistir, resulta abondo más enigmática. A la fin, y non ensin suspense, anunciáronse les resultancies, de los que sosprendieron tanto’l trunfu folgosu de Chanel como la eliminación de Azúcar Moreno, el nome más conocíu d’ente tolos candidatos.

Tamién te podria gustar