Portada Educación Celaá nun contempla aplazar la Selectividá hasta setiembre

Celaá nun contempla aplazar la Selectividá hasta setiembre

by redacción asturnews
María Isabel Celaá - Foto: La Moncloa - Gobierno de España (https://www.flickr.com/photos/lamoncloa_gob_es/)

La ministra d’Educación y Formación Profesional, Isabel Celaá, asegura que nun contempla la opción d’aplazar les pruebes d’accesu a la universidá, l’antigua Selectividá, hasta setiembre nel casu de que la pandemia del coronavirus torgara los exames presenciales nel calendariu previstu, ente finales de xunu y principios de xunu.

Celaá refuga aplazar la Selectividá hasta setiembre porque «sería muncho esfuerzu pal alumnáu, que ta trabayando enforma y perbién dende’l pasáu mes de setiembre» na preparación de les pruebes. Celaá almiti, sicasí, qu’inda nun pensó nuna alternativa nel casu de que les autoridaes sanitaries desaconseyen la celebración de la Selectividá a principios de branu.

En concretu, el Gobiernu y les comunidaes autónomes alcordaron, el pasáu mes de marzu, celebrar les pruebes de la EBAU ente’l 22 de xunu y el 10 de xunetu, dexando que la convocatoria estraordinaria pueda realizase hasta’l 10 de setiembre. Antes de la pandemia, les pruebes taben previstes p’antes del 16 de xunu en toles comunidaes autónomes.

Celaá considera que ye llueu pa pensar nun plan alternativu a los exames presenciales de la EBAU. «Según váigase averando la fecha, y si vemos que nun se abrir les condiciones sanitaries abondes, esi plan va tar enriba de la mesa», garantiza la ministra.

Sía que non, Celaá refugar sustituyir la prueba, que cada añu realicen más de 200.000 estudiantes de Bachilleratu, por una evaluación continua, como se decidió en Francia. «Decanto porque l’alumnu tien que ser capaz de superar el so accesu a la universidá», sostien Celaá.

La ministra d’Educación y Formación Profesional caltién la esperanza de que los estudiantes d’enseñances non universitaries puedan tornar a les aules siquier unos díes en xunu, primero que remate’l cursu, anque lo tengan que faer con mázcarita.

Una vegada rematáu’l cursu, los centros educativos podríen abrir esti branu, como alcordó’l Gobiernu coles comunidaes autónomes el pasáu miércoles. De nuevu, tou va depender de la evolución de la pandemia, pero la midida pretende desaniciar el déficit d’aprendizaxe del alumnáu que se desconectó mientres el confinamientu con clases de refuerzu integraes en programes d’ociu y tiempu llibre nos colexos ya institutos.

Tamién te podria gustar