Portada Educación CEDRO pide a los rectores hasta 5 euros por alumnu pa los autores

CEDRO pide a los rectores hasta 5 euros por alumnu pa los autores

by redacción asturnews

El Centru Español de Derechos Reprográficos (CEDRO) propón un máximu de cinco euro por alumnu pa remunerar a los autores y editores pola puesta a disposición de les obres nos campus virtuales nes universidaes españoles, un aspeutu que recueye la Reforma de la Llei de Propiedá Intelectual, qu’entró a valir el xueves.

La presidenta de CEDRO, Carme Riera, que s’alcuentra nel cargu dende’l pasáu mes de xunu, y la directora xeneral de la entidá, Madalena Vinent, señalaron demientres un alcuentru colos medios que l’asociación atopase en negociaciones cola Conferencia de Rectores de les Universidaes Españoles (CRUE) pa establecer dicha cantidá y aseguraron que tán “convencíos” de que van llegar a un alcuerdu.

Vinent señaló que s’espera que la tarifa tea disponible a empiezos de 2016. Si nun se algamase un pactu al respective ente les partes, la Comisión de Propiedá Intelectual va decidir la tarifa que s’aplica. Riera indicó qu’esta midida, que se recueye nel apartáu 4 del artículu 32, beneficia a el autores porque da una seguridá xurídica, una y bones el profesor va poder poner a disposición artículos ensin necesidá de que sepa si la universidá tien la llicencia pa ello. Amás, indicó qu’anque’l repertoriu va ser ilimitáu, solo podrá reproducise un 10% de la publicación.

Con esta propuesta, cada universidá pagaría alredor de 130.000 euros al añu y, d’esta forma, la recaldación asitiaríase en redol a los 7,5 millones, cerca de lo que se percibe n’otros países de la redolada.

Según indicó Riera, na actualidá solo 18 de les 72 universidaes qu’esisten n’España pagaben la llicencia voluntaria, de manera que se recalda menos d’un millón d’euros. Tal que resaltó CEDRO, estes cifres oldeen coles de Francia, onde la remuneración xube a nueve millones añales, Países Baxos (6,5 millones) o Reinu Uníu (26 millones).

 

Tamién te podria gustar