Portada Emigración CCOO presenta un informe pernegativu de la situación llaboral de la mocedá asturiana

CCOO presenta un informe pernegativu de la situación llaboral de la mocedá asturiana

by asturnet

Comisiones Obreres d’Asturies presentó esti miércoles 15 un informe sobre la situación llaboral de la mocedá asturiana nel qu’ente otros datos llámase l’atención sobre’l fechu de que la nuestra comunidá alpenes tien un 19 por cientu de población xuvenil, les tases de desempléu y temporalidá llaboral son les más altes del estáu, namás superaes por Ceuta y Melilla. L’informe constata tamién la fuxida de la mocedá asturiana a otres comunidaes en busca de trabayu, dalgo que pal sindicatu “ye una realidá, nun se trata d’una llienda urbana”.

Antonio Pino y Adrián Redondo presentaron esti miércoles 15 en rueda de prensa l’informe sobre la mocedá nel mercáu llaboral asturianu en 2004. El secretariu xeneral de CC.OO. d’Asturies dio a conocer les principales conclusiones del estudiu elaboráu pol sindicatu, qu’amuesen un panorama que los reprentantes sindicales calificaron de “desolador”, y contrapunxeron a “la irrealidá na que s’espresa el presidente del Gobiernu rexonal, Vicente Alvarez Areces”.

Pel so llau, el secretariu de Mocedá de CC.OO. d’ Asturies afondó nos principales datos recoyíos nel estudiu y llamó l’atención alrodiu de la precariedá llaboral que sufre la mocedá asturiana. Amás, àpuntó que “los nuevos modelos d’organización del trabayu implantaos pol neolliberalismu tán ensañándose sobremanera con esti colectivu.

L’informe destaca nes sos conclusiones que nel añu 2004, d’alcuerdu colos datos de la Encuesta de Población Activa referíos al cuartu trimestre, ”la tasa de empleu xuvenil baxó en cuatro puntos porcentuales mientres que’l nivel de desempléu medró en dalgo más d’un puntu”. L’informe resalta tamién que ”alpenes ún de cada cuatro xóvenes asturianos tá ocupáu”. Esta tasa de empléu xuvenil (24,11%) ye, según CCOO, la segunda más baxa del Estáu, namás superior a la de Ceuta y Melilla. Pa los autores del informe: ”Ye precisamente la dificultá d’acceder a un empléu la razón que desplica que tres de cada cuatro xóvenes asturianos n’edaes comprendíes ente los 18 y los 34 años continúen viviendo colos sos pás’. La tasa de emancipación de la mocedá asturiana (25,9%) ye, según resaltó’l responsable del area xuvenil de CCOO,tamién la más baxa del estáu.

Tamién te podria gustar