Portada Escéniques Catorce espectáculos de FETEN 2019 van ser estrenu absolutu

Catorce espectáculos de FETEN 2019 van ser estrenu absolutu

by redacción asturnews

Catorce de los 86 espectáculos escoyíos en FETEN 2019 van poder vese en calidá d’estrenu absolutu entre los próximos 17 y 22 de febreru.

Catorce espectáculos van poder vese mientres la próxima edición de la Feria Europea d’Artes Escéniques para Neños y Neñes de Xixón en primicia. Procedentes d’Andalucía, Valencia, Cantabria, Asturies, Cataluña, Castiella-La Mancha, Madrid, País Vascu y Navarra, 14 compañíes van tener la oportunidá d’estrenar les sos postreres propuestes énte’l públicu espectador y énte los profesionales acreditaos.

Dende Andalucía, la organización de la ventiavu octava edición de FETEN escoyó, en calidá d’estrenu absolutu, los trabayos de Da.Danciar, LaSal Teatru y Producciones Infantiles Miguel Pinu. Asina, al traviés de la danza y con trés intérpretes n’escena, Da.Danciar va cuntar a los más pequenos con Nuedos cómo les esperiencies na vida dexen buelgues, xeneren distintos estaos d’ánimu y fáennos ser como somos. La protección y l’amor qu’un llar inspira centra la trama de LLAR (la casa, el llar), roblada por LaSal Teatru. Finalmente, los títeres van tomar el protagonismu en Peneque, el suañu de los títeres. 60 Aniversariu, cola que Producciones Infantiles Miguel Pinu va convidar al pequeñu públicu a esfrutar de les aventures de Peneque el Valiente, xuna guapa hestoria d’un titiriteru, el so pequenu teatru y un coche percorriendo’l mundu enteru.

Trés son los espectáculos que, nesti apartáu d’estrenos, van llegar a la Feria Europea dende Valencia. Robláu por Tian Gombau – L’Home Dibuixat, el públicu va poder esfrutar de Zapatos nuevos, un trabayu que va llegar a los escenarios xixoneses en forma de metáfora, entre un zapatu y l’edá, les vivencies, la forma en que caminamos pola vida. Pela so parte, la maxa centra l’espectáculu de Nachu Diago, que va convidar a los pequeños a conocer la hestoria de Harry Houdini, míticu magu y escapista que tamién foi famosu pola so llucha contra el estafadores qu’aseguraben tener contactu colos espíritos y el más allá n’El misteriosu casu de Houdini y l’habitación zarrada. YOLO (You Only Live Once) ye’l títulu que Cía. Lucas Escobedo – Teatre Escalante da al so nuevu montaxe, un espectáculu de circu llenu d’enerxía, fuerza y ritmu que va celebrar la vida y va favorecer la fuerza y determinación necesaries para atopar l’allegría.

Más información

Tamién te podria gustar