Portada Plástiques Castrillón abre la esposición “Al horru”

Castrillón abre la esposición “Al horru”

by redacción asturnews

La triloxía poética ilustrada con grabaos artísticos “Al horru, que ta integrada por 60 distintos poetes y otros tantos distintos artistes grabadores, formando’l perabondosu grupu de 120 persones ye dende esta selmana una esposición que pue visitase en Castrillón del 5 de Febreru al 24 de Marzu 2021.

Tantu los poetes, como los artistes, fuéronse sumando desinteresadamente a construyir esta triloxía poética ilustrada. Toos, tuvieron l’amabilidá y el detalle de xeneranos un poema inédito y uno imaxe inédita para homenaxar al horru; l’elementu mueble más significativu y peculiar de l’arquitectura rural asturiana y española.

La publicación construyóse a lo llargo de cuatro años d’aballador y trabayosu trabayu, estremando la so construcción en trés volumes, presentándose un volume casi per añu. Los dos primeros volumes tán integraos namá por poetes y grabadores foranos o nativos de la comunidá asturiana y, la tercer parte y última edición: construyida con poetes y artistes pertenecientes a otros territorios peninsulares distintos al asturianu (Vizcaya, Navarra, Álava, Madrid, Alicante, Canaries…etc.), o pertenecientes a otres nacionalidaes  (Arxentina, Italia, Colombia, Brasil… etc.).

Esti poemariu ilustráu trata d’homenaxar con una mirada contemporanea y en forma d’exerciciu lliterariu y plásticu a esti elementu mobiliariu rural y símbolu totémicu de la cultura rural asturiana, tan próximu y identitario de lo nueso y de la nuesa tierra, pero qu’al empar paez cayer nel olvidu, hasta’l puntu, que dende fai bien pocu tiempu para acá, toos empecemos a dar cuenta del peligru que cuerre la so esistencia y nun empecemos faer cargu de la so amenaza de desapaición.

Esta triloxía poética ta prologada por Maria Esther García López y César Ripoll Dono. Ediciones Patanegra & Fermín Santos López ye una editorial de llibros ilustraos y carpetes con estampes artístiques, testos y poemes.

Los dos primera ediciones de la triloxía poética, “Al horru”: Al horreo y A’l horru II, fueron subvencionaes pola Conserxería de Cultura y Política Llingüística del Principáu d’Asturies mientres los años 2018 y 2019.

Ediciones Pata negro & Fermín Santos López, tienen una trayectoria de 22 años editando llibros de poemes y testos ilustraos con estampes artístiques principalmente, dientro del contestu cultural asturianu.

Valey Centru Cultural de Castrillón
Plaza d’Europa, 3
33450 Piedrasblancas

Del 5 de Febreru al 24 de Marzu 2021
Sales 1 y 2
Entrada llibre y gratuita hasta completar l’aforu

Tamién te podria gustar