Portada Conceyos Casi 40 actuaciones gratuites pa tolos públicos na Carpa d’Actividaes de Navilés

Casi 40 actuaciones gratuites pa tolos públicos na Carpa d’Actividaes de Navilés

by redacción asturnews

La música va tener especial protagonismu, con conciertos de distintos estilos, de los tradicionales villancicos a los cuatro verbenas programaes y les casi 40 actuaciones gratuites pa tolos públicos que tan previstes na Carpa d’Actividaes de Navilés en La Esposición.

El públicu familiar va poder esfrutar d’espectáculos de maxa, circenses, musicales y danza, según actividaes deportives. Un farolucu lluminosu, un tiovivo de madera y un tren sumir a la Pista de Xelu, la Casa de Santa Claus, el Renu Coloroso y les atracciones que yá s’atopen disponibles na cortil.  Dende’l vienres 20, hasta’l 4 de xineru, de la mañana a la nueche

La pista de La Esposición, convertida na exa de Navilés, la programación navidiega de la ciudá, va multiplicar a partir d’esti vienres, 20 d’avientu, el númberu de propuestes gratuites y pa tolos públicos,  cuantimás l’infantil y familiar, cola puesta en funcionamientu de la nueva Carpa d’Actividaes.

Van Ser casi 40 espectáculos, cola música como motor principal, los preparaos dende la conceyalía de Cultura y Festexos, toles tardes y la nueches, y tamién delles mañanes. A diariu, hasta’l sábadu 4 de xineru.

Complementase cola Pista de Xelu y la so programación (Patiu Patín sobro Xelu’l día 14 y Cartoon on Ice tolos domingos), la Casa de Santa Claus, el Renu Coloroso y les atracciones pa les neñes y los neños, que yá s’atopen en marcha dende’l 30 de payares. Amás del vieyu camión de bomberos del Conceyu, el conocíu “Mofletes”; col que podrán faese semeyes, según el Farolucu Navidiegu” yá instaláu.

A to esto va sumase, a partir tamién d’esti vienres, un tiovivu de madera que va faer les delicies de los más pequenos de la casa, y tamién un tren infantil. Ensin escaecer el Mercáu Navidiegu Artesanal D’Avientu y el Mercadín de Navidá de Les Meanes, abiertos dende’l mesmu día 20.

Nel ámbitu musical, grandes orquestes van poner el toque más festivu demientres cuatro nueches de verbenes navidiegues: la Orquesta Beatriz, el 26 d’avientu; Waykas, el 28; La Fórmula, na madrugada de Nuechevieya, y Tekila, el 3 de xineru.

Pero tamién los villancicos y la música tradicional van atopar el so espaciu con Vezos Ástures (el 20 d’avientu), el Coru del Centru Asturianu d’Avilés y el Coru Nuevu de la Fundación Princesa d’Asturies (el 21), Contracanto (el 22) y el Coru Amigos de Miranda (el 28). Tampoco va faltar a la cita la Banda de Música d’Avilés (el 29 y el 30). A es0 ha sumase tamién les actuaciones de Ludovico (20 d’avientu), ConArte (el 21), Pablo Valdés (el 27), Son del Carmen (3 de xineru), M-Bolados (4 de xineru) y distintos DJs.

Púnxose un especial énfasis y mimu nes actividaes destinaes al esfrute de la infancia y la familia, que van poder aportar a cuentacuentos interactivos (el 25 y el 29 d’avientu); espectáculos de maxa, con “Maxa vs Ciencia” (el 22) y “Enguedeyando la maxa pardo” (el 30), y circenses, con “Pim Pam Clown, la guerra de los payasos” (el 23) y Pablo Picallo (el 27). Y dende el 1 de xineru, podrán unviase les cartes a los Reis Magos, que va recoyer el so unviáu, el Príncipe Aliatar.

Ensin escaecer el musical “Érase una vegada el rock” (24 d’avientu); los espectáculos de pómpares de xabón xigantes (26), la música de Susana (2 de xineru) o la danza, la exhibición de la Escuela de Sandra Lage (22) y “La Fada de la Navidá”, poles alumnes de la Escuela de Mónica Núñez y Myriam Chamorro (30). Y acutóse espaciu pal humor, con dos Nueches de Comedia, cola participación de Quique Matilla (21 d’avientu), y Kaco (4 de xineru).

Coles mesmes, preparáronse exhibiciones deportives, de runfa y contact boxéu (21 d’avientu) y runfa kids (22). Tamién de baille, con “Baillando en Navidá” (28). Y la I Carrera de Pá Noel, con salida y llegada en La Esposición (22 d’avientu).

Ver programa completu

Tamién te podria gustar