Portada Lliteratura Carmena prepara un llibru para inspirar a los mozos a camudar la sociedá

Carmena prepara un llibru para inspirar a los mozos a camudar la sociedá

by redacción asturnews

La exalcaldesa de Madrid Manuela Carmena va publicar en payares A los que vienen, un llibru empobináu a los mozos sobro les principales temes y esmoliciones que punxo de relevancia dende l’Alcaldía y qu’agora quier compartir d’otra manera con cuenta de puedan inspirar a les xeneraciones que vendrán pa camudar la sociedá.

Tratase del primer testimoniu escritu de Manuela Carmena dempués de ser alcaldesa de Madrid. A los que vienen (editorial Aguilar) recueye “les sos palabres más personales ya inspiradores empobinaes a les xeneraciones vinientes y a la sociedá polo xeneral”, describe la editorial dende la web de la Casa del Llibru. va poner a la vienta’l próximu 21 de payares.

Na meyora que la editorial fai del testu describen a Manuela Carmena como una muyer “d’izquierdes, progresista, feminista, ecoloxista, demócrata, patriota (si la patria ser en positivu), agnóstica, madre y güela, ente otres munches coses, pero énte ye xuna ciudadana”.

“Ye una persona como cualesquier otra que demostró que puede faese política d’otra manera, que los pequenos xestos y fechos importen, que los nuesos intereses, los de la xente, pueden ser llevaos a les instituciones, defendíos y puestos en valor. Que, a última hora, el pueblu puede y tien que ser escucháu”, indiquen.

Tamién te podria gustar