Carlos X. Blanco espubliza l’ensayu “Casería y Socialismo: nación asturiana y marxismo nacionalista”

25 xunetu 03:48 2008 Imprimir

El filósofu asturianu Carlos X. Blanco analiza na so obra cabera, les claves identitaries de la nuestra tierra. Casería y Socialismo: nación asturiana y marxismo nacionalista ye’l segundu ensayu de Carlos Xabel Blanco, profesor de filosofía asturianu afincáu en Ciudá Real, y el primeru qu’espubliza con Glayíu Editorial. La obra analiza en clave marxista la evolución socioeconómica d’Asturies a lo llargo de la so hestoria, “sacando como idees-fuerza la diferenciación del modelu económicu tradicional asturianu, afitáu na autosuficiencia y la llibertá de los individuos, frente al modelu espansivu-esclavista castellanu y mediterráneu”, comenten dende la editorial.

Blanco destaca tamién la casería tradicional como unidá económica básica de la nuestra tierra hasta va bien poco, y plantea la necesidá que tien Asturies de desendolcar la so propia democracia económica si nun quier sucumbir como pueblu dientro del actual modelu de globalización transnacional.

La obra cuenta con prólogu de José Carlos Loredo Narciandi, profesor asturianu d’Hestoria de la Psicoloxía na UNED, tituláu “¿Se puede ser de izquierdas y nacionalista?”. Con Casería y Socialismo: nación asturiana y marxismo nacionalista, Glayíu Editorial estrena la coleición Orbayu, na que verán la lluz obres que dende xéneros y enfoques estremaos tengan como exe principal Asturies y los asturianos.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...