Portada Música Carlos Rubiera interpreta “Canciones de Xixón” esta nueche nel Teatru Xovellanos

Carlos Rubiera interpreta “Canciones de Xixón” esta nueche nel Teatru Xovellanos

by asturnet

El cantautor xixones presenta esta nueche a partir de les 8 y media, ante’l público de Xixón, el so último trabayu discográficu tres cuatros años sin pisar los escenarios asturianos. L’artista ufrirá los cancios del so nuevu trabayu, col que vuelve a los oríxenes de la canción popular, y tambien tien previsto incluir nueves composiciones nun conciertu de dos hores de duración.

Carlos Rubiera va contar col sofitu d’una sección d’once musicos amás de les voces de Mariluz Cristóbal Caunedo y el cantautor Rafa Lorenzo.

El de Caldones ye ún de los históricos miembros del llamáu Nueu Canciu Astur, que entamó a garrar puxu nos primeros años de la transición, a mou d’otros movimientos asemeyaos que se dieron n’otres nacionalidaes del estáu. Tamien formó parte de la organización Conceyu Bable en Xixón, dende la qu’empezó a trabayar pola recuperación llingüística del asturianu.

L’actuación entamará a les 20:30 nel Xovellanos y el preciu de les localidaes ye de 10 euros. Esta xera forma parte del “Festival de la palabra”, que va ufrir durante les prosimes selmanes les actuaciones d’artistes como Astrid Hadad y Concha Buika.

Tamién te podria gustar