Capercaillie repitió conciertu tres años depués en Lorient

09 agostu 08:40 2013 Imprimir

Capercaillie torna a Lorient cada tres años que suelen facese llargos pa los seguidores que tienen equí que son munchos. En 2010, facía 3 años que Capercaillie nun pasaben por Lorient y agora en 2013 vuelve paecer que foi ayeri cuando lo ficieron. La misma fuercia, la mesma calidá, la mesma intensidá y la mesma dedicación, con una plantel d’invitaos enforma interesante como siempre y un públicu que persabe agradecer detalles como los que se-y ufrieron na nueche del xueves en Lorient, depués de que Llan de Cubel ficiera de aperitivu.

Karen Matheson tornó a brillar otra vuelta cola so personalidá perconocida, pero los años nun pasen de baldre, magar la so voz siga como siempre y esta vegada notóse un pocu más qu’hai tres años. Los movimientos y les transiciones son más lentes, ensin dinamismu y l’escenariu faise enforma más grande. Donald Shaw sigue faciendo del curdión una caxa máxica y Charlie McKerron fai col vigulín maravilles

.

Un conciertu de más d’una hora y media, con Llan de Cubelde teloneros, nun pue ser sinon una nueche inolvidable, como la fuere la del xueves nel Espace Marine de Lorient. Una nueche que tendrá de facese esperar más de tres años en Lorient, a nun ser que la producción del grupu amuese novedaes que, pel momentu, nun son a albidrase.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...