Portada Cine Cannes va sacar llista de películes favorites en 2020 pero ensin selección

Cannes va sacar llista de películes favorites en 2020 pero ensin selección

by redacción asturnews

El delegáu xeneral del Festival de cine de Cannes, Thierry Fremaux, indicó esti domingu que resulta complicáu a estes altures contemplar la posibilidá de celebrar una edición física en 2020 y señaló que van publicar una llista de les películes que formaren parte de l’amuesa cancelada.

Nuna entrevista nel selmanariu L’Obs y el dixital Screen Daily, Frémaux esplicó que van anunciar esa llista a principiu de xunu, incluyendo películes que se van estrenar d’equí a la primavera de 2021. “La selección nun se va faer probablemente so la’l formatu habitual que toos conocemos nes secciones Competición, Xuna cierta mirada y Fora de competición. Sería risible portanos como si nada pasara, pero queremos promocionar les películes que vimos y adoráu”, dixo Frémaux.

En publicando la llista en xunu, la so voluntá ye entamar “eventos en cines”, pero nun habrá una edición dixital de l’amuesa nin plantega dexase les películes d’anguaño pa la edición de 2021. Tampoco les que tán llanzándose directamente en plataformes virtuales. “Centramos nes películes que tienen de salir en cines y precisen el nuesu sofitu”, dixo.

L’equipu del festival vio un total de 1.500 películes, prácticamente igual qu’años anteriores, anque esta vegada l’alderique en redol a elles foi virtual. Frémaux apuntó amás que sería “imposible” axuntar a un xuráu anguaño o dar premios y que propunxeron al director estadounidense Spike Llei, quien tenía de presidir el xuráu nesta edición, asumir el rol l’añu que vien. “Spike Llei díxonos que nos sería fiel, pase lo que pase”, aseguró Frémaux.

Tamién te podria gustar