Portada Fiestes Cangas y Siero prepárense pa ‘españar’ nes fiestes d’El Carmen

Cangas y Siero prepárense pa ‘españar’ nes fiestes d’El Carmen

by asturnet

El Carmen instálase n’Asturies. Les llocalidaes de Cangas de Narcea, que güei cellebra l’españíu de la ‘Descarga’, y de La Pola Siero, qu’abrió ayeri los sos festexos colos güeyos puestos na romería’l Carmín, prevista pal prósimu llunes, centren los actos folixeros d’un fin de selmana pródigu en fiestes.

Un pregón a cargu de José Antonio Fanjul, polesu emigráu a Chile, abrió ayeri’l programa festivu d’El Carmen en La Pola Siero, que güei cellebra’l Día’l Neñu y pa les dos xornaes del fin de selmana tien previstes sendes verbenes, un concursu d’escanciadores de sidra (tarde’l sábadu) y una amuesa de deporte tradicional (domingu).

Magar de too ello, los polesos tienen yá los güeyos llantaos na popular romería’l Carmín, que’l llunes enllenará d’agua les cais de La Pola depués de la tradicional merienda nos Campos de La Sobatiella, xunta’l mercáu municipal de ganaos, na so edición númberu 309.

Pol contrariu, Cangas de Narcea anticipa a güei, vienres, el so día grande. Una misa solemne precederá al españíu de los miles de volaores que conformen la ‘Descarga’, prevista pa poco depués de les 19 hores y qu’abrirá una nueche de cellebraciones con verbena y fueos d’artificiu.

A la tercer actuación musical de les fiestes, qu’ayeri abrió un pregón del director de Radio Nacional d’España n’Asturies, el periodista Francisco Pañeda, siguirá’l domingu una nueche rock na que subirán a escena los grupos La Vieja Escuela, El Último Tren, Amazing Grace y Bull&Los Búfalos. En Cangas, les fiestes n’honor de la Virxe’l Carmen prollongaránse entá hasta’l sábadu 24 con nueves verbenes y la xira a Santana, el xueves prósimu.

Tamién te podria gustar