Portada Patrimoniu Cangas va acoyer la celebración del congresu nacional d’Europarc España

Cangas va acoyer la celebración del congresu nacional d’Europarc España

by asturnet

El conceyu de Cangas, onde s’alluga la Reserva de la Biosfera de Muniellos, el principal espaciu protexíu d’Asturies, va acoyer en xuno del prósimu añu l’alcuentru nacional d’Europarc, la organización na que se xunten les instituciones implicaes na planificación y xestión de los espacios naturales protexíos del estáu español. La candidatura pa qu’Asturies fuera sé d’esti conceyu empobinárala la Conseyería asturiana de Mediu Ambiente y agora confírmase la so aceptación.

Na organización Europarc España afáyense más de 500 espacios naturales protexíos con una superficie total que sobrepasa los 3,2 millones d’hectarees. Creóse en 1993 y ye miembru activu de la Federación de Parques Naturales y Nacionales d’Europa (EUROPARC), organización paneuropea que se creó en 1973 y axunta instituciones de 34 países dedicaes a la xestión d’arees protexíes y a la defensa de la naturaleza.

Ente los oxetivos del congresu que va celebrase en Cangas tán los principales de la organización conservacionista: actuar como observatoriu de la evolución y l’estáu de los espacios protexíos, facilitar l’intercambiu y la difusión d’información ente los responsables de la xestión d’esos espacios y promover la profesionalización y cualificación del personal de los parques naturales.

Tamién te podria gustar