Portada Lliteratura Cangas premia a Ezequiel Cala y Diego Rodríguez nel so concursu de relatos curtios

Cangas premia a Ezequiel Cala y Diego Rodríguez nel so concursu de relatos curtios

by asturnet

Un testu escritu n’asturianu occidental impónse por primer vegada el Concursu de relatos curtios de Cangas de Narcea. El xixonés Ezequiel Cala ganó ayeri el premiu absolutu del certame cola narración ‘M.E.’, mientres que l’autor orixinariu de Cangas pero afincáu en Málaga Diego Rodríguez recibió’l galardón específicu na categoría d’asturianu occidental, cola obra ‘Pente neveiros’. Dambos premios tán dotaos con 600 euros.

El palmarés del concursu completóse depués de la xuntanza’l xuráu, qu’ayeri asoleyó el so fallu, con otros dos nomes: Los del xixonés Pablo Rodríguez Alonso, qu’algamó el segundu premiu (300 euros) cola narración ‘Un día de mayu’, y del periodista tamién afincáu en Xixón Naciu Varillas, que se fizo merecedor del tercer premiu (180 euros) pol cuentu ‘Branu eternu’.

Nuna nota asoleyada pol Ayuntamientu de Cangas de Narcea, los miembros del xuráu -presidíu pola conceyala de Cultura, Mónica Díaz, y del que formó parte el secretariu de l’Academia de la Llingua, Roberto González-Quevedo, ente otros- destacaron la mocedá de los participantes y l’altu númberu de relatos n’asturianu occidental presentaos a concursu.

Concebíu precisamente p’alitar la creación lliteraria nesa variedá llingüística, el certame de Cangas afítase como ún de los concursos yá habituales na temporada, xunta otres convocatories como los certámenes d’El Garrapiellu, l’asociación de vecinos de Sograndiu y l’Ayuntamientu de Bimenes.

Tamién te podria gustar