Portada Lliteratura Cangas del Narcea va celebrar la so propia Selmana de les Lletres

Cangas del Narcea va celebrar la so propia Selmana de les Lletres

by asturnet

El Conceyu de Cangas del Narcea súmase a les celebraciones de la Selmana de les Lletres Asturianes unos díes dempués de los actos oficiales del Gobiernu d’Asturies. Baxo’l nome Sumana de las L.letras Asturianas, esti conceyu va organizar delles actividaes alredor de la lliteratura ente los díes 21 y 25 de mayu. El llunes 21 de mayu los actos entamen cola proyección de “Flandón”, de Naciu’i Riguilón, a les ocho y media de la tarde, nel auditoriu de la Casa Cultura.

El miércoles 23 dende les seis de la tarde, tamién na casa cultura, van celebrase les entregues de los premios del IV Concursu de cuentos n’asturianu pa nenos Otilio Álvarez Rodríguez y los del XI Concursu de marcapáxines Cuentos clásicos, xunto a la representación d’una obra de teatru infantil de Carlos Alba.

El Teatru Toreno va acoyer el xueves 24 un homenaxe a Irene’i Anxelu a partir de les ocho y media de la tarde, col conciertu del grupu cangués El Perendengue. Al otru día, na Casa Cultura, va presentase’l llibru de Naciu’i RiguilónQueixas, conxuros ya poemas gráficos d’un tiempu que foi, entregándose los premios del IX Concursu de cuentos p’adultos del Conceyu de Cangas.

Amás, tamién na Casa Cultura, ta espuesta hasta’l 31 de mayu la esposición de poemes gráficos de la obra de Naciu’i Riguilón “Queixas, conxuros ya poemas gráficos d’un tiempu que foi”.

Tamién te podria gustar