Portada Sociedá Cangas del Narcea dedica la IV Selmana Cultural a la so fundación como villa

Cangas del Narcea dedica la IV Selmana Cultural a la so fundación como villa

by asturnet

La Conceyalía de Cultura del Ayuntamientu de Cangas del Narcea va dedicar la cuarta edición de la so Selmana Cultural a conmemorar el 750 aniversario de la fundación de la Puebla de Cangas pol rei Alfonso X el sabiu. Les xornaes van desenvolvese ente los díes 28 de marzu y 1 d’abril y inclúin conferencies sobro’l pasáu hestóricu del conceyu, música asturiana, teatru y actividaes pa escolinos. La conmemoranza de la promulgación de la Carta Puebla de Cangas va espardese al restu del añu con diversos actos y iniciatives programaes

El Conceyu cangués quier dar a la remembranza de la so fundación nel añu 1255 el relieve suficiente como pa que los actuales vecinos de la vieya puela medieval seya a reconocer los sos oríxenes nesi pasáu. Pa ello quier aprovechar el marcu de la so selmana cultural como exe central de los primeros actos conmemorativos y la Conceyalía de Cultura tien diseñao un variáu programa d’actividaes.

Les xornaes ábrense el prósimu llunes 28, a les 20.30 h, con una conferencia nel Auditoriu Municipal sobro la Carta Puela a cargu de la cadelarga d’Historia de la Universidá d’Uviéu, Josefa Sanz Fuentes. El martes 29, nel Teatru Toreno, a la mesma hora, la Coral Polifónica de Cangas del Narcea va ofrecer el so repertoriu de canción asturiana. Al día siguiente, nel Auditoriu Municipal, a las 20.30 h, l’escritor Julio Alvarez Rubio imparte una conferencia alrodiu de la llienda de L.leitariegos. El xueves, a la mesma hora y nel Teatru Toreno, va representase la obra “La vieja esencia del Teatro” de mano del grupu Teatro del Norte. Pa finar, el viernes 1, a les 20.30 horas, nel Auditoriu Municipal, los arqueólogos David Flórez de la Sierra y Alejandro Sierra falarán sobro Cangas nos sieglos medievales.

Nun van ser les estes les úniques actividaes conmemoratives de la fundación de la puela y a lo llargo del añu van sucedese conferencies o talleres sobro temes d’ esa época, amueses de indumentaria y vestíos tradicionales, charres sobro cultura lliteraria, un conciertu de música medieval y un mercáu del medievu.Paralelamente, la Conceyalía de Cultura tien programao un rastréu nel que van poder participar neños y neñes con edaes acutaes ente los 9 y los 12 años pa que los escolinos identifiquen distintos sitios, edificios, o personaxes que pudieron esistir nel año 1.255 na villa al través de diverses pistes. También ta previstu un concursu de dibuxu pa escolinos con edaes acutaes ente los 3 a 9 años asina como pa los mayores de 16 años. El tema del certame ye “Cangas: Asina cambiamos a lo llargo del tiempu”. Tamién, nel mes d’abril va entamase una olimpiada escolar nel Teatru Toreno.

Tamién te podria gustar