Portada Mundu Cangas celebra la edición llocal de la Selmana de les Lletres Asturianes

Cangas celebra la edición llocal de la Selmana de les Lletres Asturianes

by asturnet

La Selmana de les Lletres Asturianes sigue dos selmanes dempués en Cangas del Narcea cola celebración de la Sumana de las L.letras Asturianas, na que dende’l 13 al 17 de mayu Cangas va homenaxar a les Lletres Asturianes na quinta edición d’esti eventu, entamáu pola Conceyalía de Cultura y el Serviciu de Normalización Llingüística municipal. Nesta ocasión los eventos van entamar cola apertura de les esposiciones “Chispina”, pal públicu infantil, y “L’asturianu na hestoria” na Casa de Cultura. Nesti primer día, a les 20:30, va proyectase tamién una película doblada al asturianu “El tercer home”, nel Auditoriu de la Casa de Cultura.

La música tradicional va ser la protagonista del martes 14 de mayu. Nel teatru Toreno, a les 20:30, va presentase la tesis de Llorián García “Gaiteres y panderetos. Xéneru y tresxéneru na música tradicional asturiana” y de siguío podrá esfrutase del conciertu de Cantaruxare.

El cine vuelve a la Sumana de la L.letras Asturianas el miércoles 15 cola presentación de la obra cinematográfica de Pablo Quiroga, actu que se va desenvolver nel Auditoriu de la Casa de Cultura, a les 20:30 hores.

El xueves 16, los soníos tradicionales van envolubrar de nuevu’l teatru Toreno de la mano de los alumnos de quintu de la escuela de música Tradicional de Cangas, que van ufiertar un conciertu a les 20:30.

La Sumana de la L.letras Asturianas va pesllase col homenaxe a José María’i Cabral de Truenes pola so contribución a la tresmisión y pervivencia de la llingua asturiana. L’actu, que se va desenrrollar nel teatru Toreno, a les 20:30, va cuntar amás cola actuación teatral “La escuela”, representada pol alumnáu d’asturianu del colexu públicu Alejandro Casona, y nél fadráse entrega de los premios del X Concursu de cuentu curtios n’asturianu p’adultos y del V Concursu de cuentos n’asturianu infantil “Otilio Álvarez Rodríguez”.

Tamién te podria gustar