Portada Hestoria Cangas abre’l 750 aniversariu de la so fundación cola edición d’un calendariu con semeyes d’época

Cangas abre’l 750 aniversariu de la so fundación cola edición d’un calendariu con semeyes d’época

by asturnet

Semeyes pa illustrar siete sieglos y mediu d’hestoria. L’Ayuntamientu de Cangas del Narcea abre la conmemoración del 750 aniversariu de la fundación de la villa, que se cumple en 2005, cola edición d’un calendariu con imáxenes d’época tomaes nel conceyu. La Corporación del municipiu suroccidental busca una nueva imaxe corporativa con ocasión de la conmemoración.

L’almanaque de paré, en papel estucáu y con lámines de quince por doce centímetros, inclúi semeyes orixinales d’ente 1889 y 1930, y ye’l regalu col que l’Ayuntamientu felicita les fiestes navidiegues y l’añu nuevu a los vecinos del conceyu, yá que ca ún d’ellos recibirá un exemplar de baldre nel so propiu domiciliu.

El calendariu ábrese amás con una referencia hestórica al documentu col que’l rei Alfonso X fundó la villa asturiana nel añu 1255, la Carta Puebla, un testu cuyu orixinal nun se conserva pero que nel so momentu dio-y un puxu singular a la comarca al dotala de modernos preseos d’autonomía respecto al poder central, ente ellos l’autorización pa cellebrar un mercáu propiu.

Nel 750 aniversariu de la so nacencia como tala, Cangas del Narcea quier amás modernizar la so imaxe corporativa. Pa ello, l’Ayuntamientu busca una marca o logotipu que identifique a la Corporación nos sos servicios al ciudadanu y na promoción esterior del municipiu, dientro d’una redefinición xeneral de la identidá gráfica del conceyu.

Tamién te podria gustar