Portada Educación Canción asturiana pa los más pequeños en Blimea

Canción asturiana pa los más pequeños en Blimea

by asturnet

La visita de 40 escolinos del colexu Sagrada Familia de L’Entregu pon el ramu a la esposición sobre canción asturiana de la Casona del Bravial. La esposición “Hai una lletra cantada” sobre canción asturiana que se pudo visitar na Casona del Bravial a lo llargo de les últimes selmanes termina esti vienres 25 d’ochobre cola visita d’un grupu de 40 escolinos del Colexu Sagrada Familia de L’Entregu.

Estos neños y neñes, d’edaes ente los 10 y 12 años, van visitar la esposición a les 10:30 de la mano de la cantante Pilar Barreñada Montes, que tamién-yos va interpretar en direuto dalgunes canciones. Pela so parte, José Luis Alonso Rozada, presidente de l’Asociación de la Canción y el Folclor Valle de Nalón va fala-yos de la muestra d’instrumentos musicales tradicionales fechos por él mesmu qu’acompaña la esposición, ente los que s’incluyen gaites, bandurries, rabeles, castañueles o carraques.

La esposición “Hai una lletra cantada” recueye la trayeutoria de dalgunos de los principales representantes de la canción asturiana nel conceyu de Samartín del Rei Aurelio, dende les voces más veteranes como les de Silvino Antuña, Graciano Fernández o Gerardo Orviz, a les voces de cantantes xóvenes como Emi Fanjul o Andrés Collado, ente otros. Amás, nesta muestra tamién pue sentise la voz de munchos d’estos cantantes interpretando temes tan conocíos como “Hai una llinia trazada”, “Pasé’l puertu Payares” o “Viva la xente minero”, ente otros munchos.

La visita d’esti grupu escolar pon el ramu a una de les esposiciones más visitaes de les llevaes a cabu hasta agora na Casona del Bravial de Blimea.

Tamién te podria gustar