Portada Educación Camuda Avilés comprometese a estender la gratuidá de cero a trés años

Camuda Avilés comprometese a estender la gratuidá de cero a trés años

by redacción asturnews
Foto: nicholas.barker1997 (https://www.flickr.com/photos/146512011@N07/)

Camuda Avilés comprometese a alzar a 1.800 euros mensuales la renta máxima familiar p’aportar gratuitamente a les escueles infantiles de cero a trés años y a «dignificar» les condiciones llaboral y salarial de los y les educadores.

Según manifestó ayeri la candidata a l’alcaldía, Tania González, el tope d’ingresos añales qu’esixe’l Conceyu d’Avilés pa la exención de la matrícula ye de 1.472 euros, “cuando nel restu d’Asturies son 1.800. Por casu, una familia con unos ingresos de 1.500 euros añales que viva en Xardín de Cantares tien que pagar, y una que viva en Raigaños (Castrillón) non”.

González atribúi la situación a la “tozudez del PSOE d’Avilés, qu’en llugar del salariu mínimu, como nel restu d’Asturies, toma como referencia’l IPREM (Indicador Públicu de Renta d’Efectos Múltiples)”. La candidata de Camuda Avilés agora que les escueles infantiles de primer ciclu «cada vez van tener mayor demanda. Hai llistes d’espera, y el educadores tán sobrecargadas. Hai que dir pensando n’abrir una nueva escuela nel centru de la ciudá, que ye onde hai mayor demanda, ameyorar el serviciu y facilitar que les families puedan caminar escontra la igualdá”, concluyó.

Educadora nuna escuela infantil y númberu diez de la llista de Camuda Avilés, Elena Vallepuga reclamó la necesidá d’un cambéu de gobiernu. El que tenemos nun tien en cuenta los derechos de el trabayadores de les escueles infantiles. Aportemos por aciu un concursu oposición nel que se nos esixía la categoría de técnicu cimeru n’educación infantil que, sicasí, nun ta recoyida en nueses retribuciones. Somos el colectivu de personal municipal que menos cobra, y tamos recoyíes nel anexu de la relación de puestos de trabayu. Lo único que consiguimos ye un aumentu na paga de productividá. Tenemos el más eleváu, lo cual ye en sí mesmu contradictoriu cuando -repitió- somos les que tenemos el salariu más baxu».

Llarina González Nuevu, númberu dos de la llista de Camuda Avilés, incidió en que «les escueles de cero a trés años tendríen que ser de competencia autonómica y tar incluyíes na rede pública d’escueles. El PSOE nun quier, pero los conceyos nun podemos mirar pa otru llau y dexar al colectivu de trabayadores ensin unes condiciones de trabayu dignes. Hai qu’apostar poles escueles infantiles por que vengan families d’otros llaos y les d’equí nun se colen».

Al marxe de les retribuciones, «esiximos qu’haya una pareya educativa en toles unidaes y que se dote a les escueles de los materiales necesarios. De cara al presupuestu d’anguaño solicitamos una partida económica con tal fin, y dixéronnos que nun ye necesariu. Eso demuestra que nun hai un apueste claru pola les escueles infantiles de primer ciclu, cuando ye daqué fundamental pa la conciliación y el futuru d’Avilés. Ye un serviciu públicu qu’hai que dignificar, lo que de la mesma rique dignificar el trabayu de les profesionales que lu atienden», concluyó Llarina González.

Tamién te podria gustar