Portada Conceyos Calabaces y calaveres tornen a la seronda Botánica

Calabaces y calaveres tornen a la seronda Botánica

by redacción asturnews

Dende’l 26 d’ochobre y hasta’l 3 de payares, el Botánicu entama otra vuelta les  xornaes dedicaes a les calabaces y les a tradiciones en redol al Día de los Difuntos.

Coincidiendo cola fiesta de tolos Santos, el Botánicu entama como tolos años unes xornaes dedicaes a la calabaza, con un programa d’actividaes para tolos públicos.

La tradicional esposición de calabaces cultivaes nel Botánicu va acompañar d’una edición (la octava) del Concursu de Calabaces, amás de visites empuestes, talleres infantiles y sesiones de cuentos

PROGRAMA (descarga equí)

VISITES EMPUESTES

Depués de les celebraes los díes 26 y 27 d’ochobre queden por desenvolver les de los díes 1, 2 y 3 de payares
A les 12, 13, 16 y 17 hores
Un percorríu pola esposición de calabaces del Xardín Botánicu p’afayar les distintes especies y variedaes qu’integren la gran familia de les cucurbitácees, aprender aspeutos interesantes sobro la so bioloxía y cultivu, y amás conocer la so hestoria, según la so importancia na cultura y na nutrición.
L’actividá ye gratuita col preciu de la entrada.

Aforu llindáu a las inscripción previa (a partir del vienres 18 d’ochobre, a les 10 h.) na Taquilla del Botánicu o nel teléfonu 985 185  130.

LLEENDES ASTURIANES DE DIFUNTOS

1, 2 y 3 de payares (sesiones a les 12, 12.15, 12.45, 13, 13.15, 13.30, 17, 17.15, 17.30, 17.45 y 18 hores).

Ye’l momentu del añu d’averanos a conocer a los seres más espantibles y escuros de la mitoloxía asturiana al traviés de -yos hestories que nos van cuntar dalgunos de los moradores de -yos casones del Xardín. Quiciabes seyan ellos mesmos los protagonistes de -yos hestories. ¿Vas atrevete a entrar na so casa?

Más información

Tamién te podria gustar