Portada Conceyos CaixaForum propón un viaxe al corazón del arte y de la ciencia

CaixaForum propón un viaxe al corazón del arte y de la ciencia

by asturnet

CaixaForum propón un viaxe al corazón del arte y de la ciencia con arqueoloxía, fotografía, cómic y cine, ente les propuestes que van viaxar por 80 ciudaes d’España y Portugal.

La Fundación »la Caixa» presentó esti miércoles les sos propuestes pa la temporada 2022-2023: 30 amueses nos centros CaixaForum y nel Muséu de la Ciencia Cosmo Caixa, y 8 esposiciones itinerantes que van percorrer la xeografía española y la portuguesa. Del conxuntu de títulos, xuna decena son estrenos. La programación convida al públicu a viaxar al corazón de l’arqueoloxía, l’arte, la ciencia, la fotografía, el cómic y el cine con propuestes en collaboración con grandes instituciones internacionales, como’l British Museum, el Science Museum de Londres y el Museum of Science de Boston.

Destaquen novedaes como una aproximamientu científicu a la creación de los personaxes de Pixar, un percorríu por toles facetes de la semeya del sieglu XIX col Muséu Nacional del Prau, un viaxe pola hestoria de la fotografía esperimental de la mano del Centre Pompidou, un percorríu polos espíes más cinematográficos y hestóricos con La Cinémathèque Française y xuna visita a los fondos privaos de grandes artistes de la Colección d’Arte Contemporaneo Fundación »la Caixa».

CaixaForum Madrid, que va acoyer per primer vegada esposiciones de ciencia, va abrir la temporada con una amuesa dedicada al xenial inventor Nikola Tesla. Col enfotu de siguir afondando nos llazos ente arte y ciencia, la temporada va sumar xuna amuesa de fotografíes de National Geographic dedicada a el color nel Muséu de la Ciencia CosmoCaixa y otra itinerante sobro la guapura del nanocosmos.

Per otru llau, van poner en marcha trés iniciatives de primer orde nuna temporada marcada pola unión de la tecnoloxía y la cultura cola llegada de la nueva plataforma dixital CaixaForum+, laguía interactiva de Salar Universu del Muséu de la Ciencia CosmoCaixa y el Monte Vertical de CaixaForum Barcelona. Les 30 esposiciones, 4.000 actividaes y 8 amueses van viaxar por más de 80 ciudaes d’España y Portugal.

Les principales novedaes de la temporada concretense en 10 estrenos espositivos que se abrir a múltiples formes d’espresión artística al traviés del cine, la fotografía o la música. 5 d’elles realizaránse en collaboración con grandes instituciones nacionales ya internacionales. Per otru llau, van poner en marcha trés iniciatives culturales de primer orde: el llanzamientu de la nueva plataforma dixital CaixaForum+, la guía interactiva de Salar Universu y el Monte Anubiertu del Muséu de la Ciencia CosmoCaixa y el Monte Vertical de CaixaForum Barcelona.

Tamién te podria gustar