Cafento, meyor empresa asturiana de 2010

24 avientu 05:33 2010 Imprimir

El grupu Cafento, propietariu de la conocida marca Cafés El Gallego, fízose col Premiu a la Meyor Empresa Asturiana del Añu, qu’entreguen el Partíu Asturianista y la Fundación Nueva Asturies dende va doce años.

La empresa premiada ñació en Tinéu nos años trenta por iniciativa de la familia Rodríguez. L’actual primer executivu del grupu, Carlos Manuel Rodríguez, ye ñetu de los fundadores. Anguaño cunten con más de 20 empreses nel grupu, con 3 centros de producción, 11 delegaciones comerciales y 450 emplegaos.

Cafés El Gallego confirmó’l so fuerte compromisu y venceyu con Asturies, inaugurando una nueva fábrica en Tinéu, que concentra bona parte de la producción de les empreses mercaes.

El xuráu valoró esta cuestión y la so política d’inversión y crecimientu, con un “absolutu compromisu con Asturies, el caktenimientu a lo llargo de munchos años d’una actividá económica que xenera emplegos y beneficios en conceyos alloñaos de la centralidá económica ya institucional, y l’exemplu que supón pa tolos asturianos pola combinación d’audacia empresarial, tradición familiar ya innovación comercial”.

Nel xuráu tuvieron Alberto González, Ovidio de la Roza, Rocío Ardura, Juan Carlos Villar y Mª José Iglesias.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...