Portada Música Bunbury abrirá n’Uviéu la xira de presentación del so nuevu discu

Bunbury abrirá n’Uviéu la xira de presentación del so nuevu discu

by asturnet

Enrique Bunbury empezará n’Uviéu un llargu camín con más de 80 etapes por España y América Llatina pa presentar el discu qu’ababa sacar del obradoriu, ‘El viaje a ninguna parte’, quintu trabayu discográficu qu’edita en solitario l’artista zaragozanu depués de la disolución de la banda na que se diera a conocer, Héroes del Silencio. El conciertu na capital asturiana sedrá’l 27 de mayu.

Bunbury va realcontrase col públicu uvieín con venti temes nuevos llistos pa rodar nel escenariu, dalgunos d’ellos con títulos talos como ‘Voces de tango’, ‘La señorita hermafrodita’ y ‘Que tengas suertecita’, corte que va ser el primer sencillu en sonar nos circuitos habituales. En toles canciones recién grabaes, l’artista mañu reedita y desendolca’l so singular soníu, evolución de la so etapa al frente d’Héroes.

Según informó la casa discográfica qu’asoleya el quintu discu de Bunbury, EMI, el trabayu pondráse a la venta el llunes 17 de mayu, y depués del estrenu en directu n’Uviéu la xira de presentación siguirá per tierres de Castiella, Galicia, Euskadi y Aragón.

La grabación de ‘El viaje a ninguna parte’ finó esti mesmu mes de marzu nos estudios Music Lan de Figueres, en Girona, mientres que la mezcla final féxose en Nueva York. Pa presentar el discu en directu, Enrique Bunbury -compositor, intérprete y productor- saldrá a escena arrodiáu de La Banda del Huracán Ambulante, el so grupu habitual de músicos, que tamién participó na grabación.

Tamién te podria gustar