Portada Turismu Bulgari propón cerrar peles nueches la escalinata de la Plaza d’España de Roma

Bulgari propón cerrar peles nueches la escalinata de la Plaza d’España de Roma

by redacción asturnews
Foto: wikimedia (https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/Spanish_steps_Rome_Italy.jpg/1280px-Spanish_steps_Rome_Italy.jpg)

La firma de luxu Bulgari, encargada de la restauración de la famosa escalinata de la Plaza d’España de Roma, propunxo qu’esta sía cerrada al pasu de turistes ya italianos, siquier mientres la nueche, pa protexer la rellumanza del monumentu.

La firma gastó casi 1,5 millones d’euros y empeñó más d’un añu de trabayu en devolver el rellumu que tenía primeramente esta obra maestra del sieglu XVIII. Entá permanez zarrada, pos nestos díes la firma conclúi les últimes fases de la so restauración pa volver dotala de tola so guapura, la so inauguración ta prevista que sía’l próximu 21 de setiembre.

Primero que sía abierta al públicu y vuelva gociar del trasiegu diariu de miles de turistes y de romanos, el presidente de Bulgari, Paolo Bulgari, suxurió que sía cerrada pa evitar que vuelva sufrir daños y empuérquese “con chicles, llurdios de café o vinu” y otres porqueríes”.

Los 135 pasos que formen la monumental escalinata de la Plaza d’España, dixo Bulgari, tienen de ser protexíos frente a actos vandálicos. Bulgari entiende que “pasiar pola escalinata ye xusto”, pero matiza, al mesmu, tiempu que nun se puede utilizar como una grada d’un estadiu de fútbol onde la xente sentar mientres hores, enfilándose y tirando colillas de pitos”. Por eso, alvirtió, “si nun se tomen les midíes fayadices, en pocos meses volverá ser un desastre”.

Una d’estes midíes, considera la casa italiana de xoyes y artículos de luxu, podría ser la d’asitiar una valla y torgar el pasu pola escalinata mientres la nueche, una iniciativa similar a la que protexe, por casu, el Monumentu a la Patria na Plaza Venecia de Roma tamién mientres la nueche.

La so fórmula, sicasí, nun goció del preste del Ministeriu de Cultura italianu, que considera que la escalinata foi construyida pa ser transitada y refugó que pueda protexese el patrimoniu por aciu rexes.

La impresionante escalinata de la Plaza d’España de Roma ye unu de los símbolos más característicos de la ciudá, retratada en numberoses postales de Roma, foi amás pimpanu escenariu de desfiles de moda de les marques italianes más prestixoses.

Tamién te podria gustar