Portada Música Bras Rodrigo busca nuevos caminos pa la gaita nun discu abiertu al mestizaxe

Bras Rodrigo busca nuevos caminos pa la gaita nun discu abiertu al mestizaxe

by asturnet

‘Xermandía’ ye’l títulu del primer trabayu discográficu del gaiteru Bras Rodrigo, una obra abierta a la influencia d’otros soníos amás de los tradicionales asturianos y de sencia atlántica. El so autor tenta fuxir de les etiquetes y de les estétiques cerraes pa entamar un camín nel qu’esplora les posibilidaes de mestizaxe del son xenuín de la gaita astur con ritmos d’un llau al otru del mundu. El discu preséntase esti sábadu en Fnac.

Bras Rodrigo afirma énte esti primer trabayu discográficu que como músicu “nun me presta encerrame en nenguna llende, intento esplorar caminos abiertos a la influencia de cualquier ritmu dende’l soporte de la música tradicional”. L’autor de ‘Xermandía’, pon como exemplu, de la so manera d’entender la música el primer corte del discu:”Asturianos nel Caribe” nel que la gaita solista mécese con sones y percusiones del mar antillanu: “Si pensamos naquellos emigrantes asturianos que llegaben a Cuba, ellí atopábense con otros sones distintos a los que taben avezaos y d’esi alcuentru principiaba una nueva música”.

El gaiteru de Perlora, declara sentise admirador del trabayu d’artistes asturianos como los integrantes de Llan de Cubel Felpeyu, Corquiéu o la Asturiana Mining Company, y d’otros que tan desenvolviendo’l so llabor alrodiu de la música tradicional, sicasí a él “con un fondu respetu y ensin dir contra nenguna idea nin pretender afitala tampoco, préstame siguir el mio propiu camín y esi camín llévame peles veredes esploraes nesti discu”. En ‘Xermandía’ siéntense los ecos novedosos d’esos mestizaxes en pieces como les dos versiones del Adagio d’Albinoni, una siguiendo los patrones de la música clásica y la otra les bases de programación de la electrónica. Al empar la interpretación de Rodrigo a la gaita remanez los ecos provechosos de los maestros clásicos asturianos.

Rubén Bada al vigulín y bouzuki, Lorena Prieto a les percursiones, Israel Sánchez a la batería y Sergio Rodríguez, baxu y programaciones, acompañen al gaiteru de Perlora nesti discu. Editáu pol sellu Grabaciones Pola, ‘Xermandía’ preséntase esti sábadu a les 20,00 hores en Fnac.

Tamién te podria gustar