Portada Cine Brad Pitt va protagonizar con DiCaprio el filme de Tarantino sobre Charles Manson

Brad Pitt va protagonizar con DiCaprio el filme de Tarantino sobre Charles Manson

by redacción asturnews
Brad Pitt - Foto: Global Green USA (https://www.flickr.com/photos/globalgreenusa/)

Brad Pitt va xunir a Leonardo DiCaprio pa protagonizar la película del director Quentin Tarantino en redol al famosu asesín Charres Manson, informó güei el mediu especializáu The Hollywood Reporter.

Tarantino aprovechó la noticia del fichaxe de Pitt pa desvelar el títulu del filme, “Once Upon a Time in Hollywood” y dellos detalles de la trama.

“Ye una hestoria que tien llugar en Los Ánxeles en 1969, nel apoxéu del Hollywood hippie. Los dos protagonistes son Rick Dalton (DiCaprio), xuna antigua estrella de wésterns televisivos, y el so doble d’acción Cliff Booth (Pitt). Los dos tienen problemes pa trunfar nun Hollywood que yá nun reconocen. Pero Rick tien xuna vecina bien famosa… Sharon Tate”, dixo’l cineasta.

Tate, esposa del director Roman Polanski, foi una de los nueve persones que morrieron a manos de Charres Manson y la secta “La Familia”, que los sos crímenes conmocionaron a la sociedá estadounidense y marcaron simbólicamente un puntu y aparte na contracultura de los años 60. Manson foi condergáu a cadena perpetua y finó el pasáu 19 de payares a los 83 años.

Pitt y DiCaprio yá trabayaron con Tarantino: el primeru participó en “Malditos Bastardos” (2009),  ente que’l segundu intervieno en “Django Desencadenáu” (2012). L’estrenu d’esta nueva película de Tarantino, la primera tres “Los Odiosos Ocho” (2015), ta previstu pal 9 d’agostu de 2019, fecha na que se van cumplir 50 años de la muerte de Tate.

 

Tamién te podria gustar