Portada Sociedá Borrell abre-yos la puerte del Parlamentu a toles llingües minoritaries españoles menos al asturianu

Borrell abre-yos la puerte del Parlamentu a toles llingües minoritaries españoles menos al asturianu

by asturnet

La mesa del Parlamentu Européu aprobó esti llunes l’emplegu del gallegu, euskera, catalán y valencianu en toles comunicaciones escrites de los ciudadanos, gracies al votu de calidá del presidente del Parlamentu Européu, el socialista español Josep Borrell, qu’inclinó la balanza pa que ganaren la votación los siete miembros de la Mesa favoratibles al emplegu de les llingües minoritaries escontra de los otros siete, del PP Européu, que votaben contra la decisión.

Tolos vicepresidentes del Partíu Popular europeo, ente ellos l’español Aleix Vidal-Quadras, votaron en contra, mientres que’l restu los grupos políticos votaron a favor. La Mesa nun aceptó que’l vicepresidente lliberal polacu, Januzs Onyszkiewicz, que no asistió a la xunta, delegara’l so votu positivo nel so compañeru italianu, lo que forzó l’emplegu del votu calidá del presidente.

La decisión ye perimportante pala normalización social y política de les llingües minoritaries d’españa, cola salvedá del asturianu, porque va permitir a los ciudadanos escribir y recibir rempuestes de la institución nestes llingües cooficiales.

Na páxina web del Parlamentu ta previsto enllazar con una páxina española na que van ufiertase tornaos los documentos más importantes que se producen nel Parlamentu.

Tamién te podria gustar