Portada Escéniques Borja Roces estrena con Factoría del Norte ‘Romeríes Varietés’ el 16 de mayu en L’Entregu

Borja Roces estrena con Factoría del Norte ‘Romeríes Varietés’ el 16 de mayu en L’Entregu

by asturnet

L’actor y director Borja Roces presentó esti xueves en Sotrondiu l’espectáculu ‘Romeríes Varietés’, qu’al traviés de la compañía Factoría del Norte estrenará’l próximu 16 de mayu nel Teatru Municipal de L’Entregu. Roces, natural de Sotrondiu y residente en Madrid, define a esta obra como “un espectáculu de teatru musical, con temes pícares, descaraos, murnios… Podría dicise tamién que se trata d’un show de variedaes nel que se dan cita les previsibles escenes de tonu llixeru y cómicu o los risonderos númberu de la nuesa revista musical más allocada o inclusive una suerte de fiesta na que se dan cita dellos elementos del folclore y la cultura popular”.

El mensaxe qu’atopamos no fondero d’esta allocada puesta n’escena ye la farsa na que se vive na sociedá. En ‘Romeríes Varietés’ “ reivindiquen “el poder de la ficción, de lo non real, de lo imaxinao, porque de xuru ésa ye l’arma que precisamos pa poder aguantar nesto que llamamos vida”, repostia.

Roces asítiase al mandu de la dirección y la dramaturxa del espectáculu, a instancies de Factoría del Norte, y cuenta con Ana Morán y Chus Serrano, como intérpretes. La obra estrenase en L’Entregu y darréu va percorrer el panorama nacional al traviés de festivales, feries y ciclos de teatru.

Tamién te podria gustar