Portada Conceyos Bob Wayne aporta a la Factoría Cultural na so xira europea col so últimu discu “Bad Home”

Bob Wayne aporta a la Factoría Cultural na so xira europea col so últimu discu “Bad Home”

by redacción asturnews

La Factoría Sound nun para y esti miércoles 31 d’ochobre recala na Factoría Cultural el cantante estadounidense Bob Wayne. El de Seattle detiénse n’Avilés metanes una azogosa xira europea, y va xubise al escenariu del espaciu escénicu cola fuerza del directu del so country, estilu del que se convirtió n’unu de los nuevos referentes, y con connotaciones de hillbilly, blues y punk.

La Factoría Sound, entamada pola conceyalía de Cultura d’Avilés, al traviés de la Factoría Cultural, amonta’l so ritmu y la so capacidá d’atracción d’artistes y aficionaos a la bona música. Tan solo una selmana dempués de que Luke Winslow conquistara al públicu qu’atarraquitó la Factoría, Bob Wayne presentar na ciudá col so últimu discu, “Bad Home”. Ye’l tercer conciertu del ciclu, que va siguir con Spiders (16 de payares) y Hey Honcho & The Aftermaths (5 d’avientu).

Bob Wayne ye un fiel continuador de los clásicos del Outlaw Country, al cercu dexáu por xigantes como los Johhny Cash, Waylon Jennings o Hank Williams, y anguaño al pie de el so mentor Hank Williams III, o los 375 String Band, Those Poor Bastards o Scott H. Biram. Llega cola so banda, los Outlow Carnies, amigos, foraxíos, grandes músicos metanes una xira ensin fuelgu por toa Europa qu’empecipió en septiembre y que-y fai tar tolos día na carretera. A Avilés llega dende A Coruña, en pasando antes per Barcelona o Vitoria, y dende equí va dirixise a Zaragoza. Col so últimu discu sol brazu, “Bad Home”, nel qu’ufierta trelce histories memorables sobro desesperación, pecadores ataos a una lluria y enforma humor. Y con otru más na cocina.

Wayne, nacíu en Seattle, retoma a los clásicos del country y del folk, y como ellos vive de la esperiencia. Como él mesmu llegó a dicir, la música’l salvó la vida, y agora reflexar nos sos cantares casi desnudos, colos soníos inconfundibles de mandolines, banjos o violinos, en busca del raigañu de la música americana, de los Seeger, de los Cash.

Con tola so esperiencia del punk y el so enchente humor y verborrea, hai quien lu considera como’l nuevu Kris Kristofferson, anque la so personalidá dexa tras cualquier comparanza. L’álbum “Bad Home”, llanzáu en 2018, toma’l relevu de “Hits the hits”, un discu de versiones, tornando asina a la so aguada de compositor y narrador. Nos sos conciertos l’humor ye’l filo conductor, y el públicu engabitar dende’l primer momentu.

Tamién te podria gustar