Bob Dylan recueye’l Nobel de Lliteratura con casi cuatro meses de retrasu

Bob Dylan recueye’l Nobel de Lliteratura con casi cuatro meses de retrasu
03 abril 10:38 2017 Imprimir

El cantautor estadounidense Bob Dylan recibió esti sábadu n’Estocolmo’l diploma y la medaya del Nobel de Lliteratura, casi cuatro meses dempués de la ceremonia oficial d’entrega de los galardones, a la que nun asistió.

Dellos miembros de l’Academia Sueca, ente ellos la so secretaria permanente, Sara Danius, y el so predecesor, Horace Engdahl, confirmáronlo a la televisión pública de Suecia (SVT) a la entrada d’un conciertu del músicu na ciudá. Como s’esperaba, la entrega tuvo llugar na intimidá y ensin presencia de los medios de comunicación. Dylan atopar n’Estocolmo pa dar dos conciertos esta fin de selmana y Danius avanzó’l pasáu miércoles nel so blogue que diríen a unu d’ellos. Aprovechando la so estancia na ciudá, alcordaren apurri-y el galardón nun alcuentru pequenu y íntimu” y ensin prensa, siguiendo los deseos del cantautor, de 75 años.

Namái un día antes, nel mesmu blogue, la secretaria de l’Academia había señalao que llevaben meses ensin falar con él y recordaba que la conferencia de recepción del premiu necesaria pa cobrar los 8 millones de corones sueques (900.000 dólares) con que ta dotáu- tenía de celebrase a más tardar el 10 de xunu. N’alcordando’l so alcuentru con Dylan pa esta fin de selmana, Danius esplicó qu’esperaben recibir más palantre y grabáu el discursu d’aceptación, daqué que yá asocediera n’otres ocasiones.

Dylan algamó’l Nobel el pasáu 13 d’ochobre por crear “nueves espresiones poétiques dientro de la gran tradición del cantar estadounidense”. La elección del estadounidense xeneró un gran alderique al ser la primer vegada que se premiaba a un cantautor y el discutiniu en redol a la so figura siguió cuando, díes dempués d’anunciase qu’había resultancia galardonada, l’Academia reconocía que llevaba díes intentando contactar con él, ensin ésitu.

El músicu confirmó pocu dempués qu’aceptaba’l premiu, anque a mediaos de payares l’Academia avanzó que nun taría na ceremonia d’entrega, prevista pal 10 d’avientu. “Él deseyaría poder recoyer el premiu en persona, pero otros compromisos facer imposible”, afirmó la institución nun comunicáu nel qu’amosaba’l so respetu y recordaba que’l fechu de qu’un premiáu non viaxe a Estocolmo yera pocu frecuente, anque non escepcional.

Ensin él, el 10 d’avientu la capital sueca foi un añu más escenariu de la tradicional ceremonia d’entrega de los Nobel y la cantautora Patti Smith protagonizó unu de los momentos más emocionantes de la mesma al interpretó la tema “A Hard Rain’s A-Gonna Fall”, compuesta por Dylan en 1963.

  Categories: