Portada Política Bloque-UNA de Siero denuncia incumplimientos nel usu de la toponimia

Bloque-UNA de Siero denuncia incumplimientos nel usu de la toponimia

by asturnet

L’agrupación llocal de Bloque por Asturies-UNA en Siero ta acabante facer una denuncia pol incumplimientu de la toponimia asturiana oficializada nel so conceyu nel BOPA del 11 d’agostu del 2009 y dempués d’un llargu procesu nel que recuerden “implicóse a muncha xente”. Y ye que pa Bloque-UNA albidra “inalmisible” que dempués de dellos años cola toponimia oficializada “se llanten unos lletreros nel encruz de Mudarre faciendo burlla de tou esti llabor y poniendo nomes que yá nun son oficiales va años”.

Nel encruz mencionáu apaecen señalizaos varies veces “Pola de Siero”, “Gijón”, “Langreo” y “Gargantada”. Los decretos d’oficialización de la toponimia de Llangréu/Langreo y Gijón / Xixón son tovía anteriores al de Siero (25 de xunetu del 2005 nel casu del primer conceyu y del 20 de setiembre del 2006 pal segundu). “Dende eses feches los únicos nomes oficiales son La Pola Siero, Llangréu/Langreo, Gargantá y Gijón / Xixón”, recuerden dende Bloque-UNA.

Ye por ello que piden a la corporación de Siero que nun “nun inoren los sos alcuerdos plenarios y los decretos del Conseyu de Gobiernu del Principáu d’Asturies”, yá que “Nun pue ser parte consentidora nesti atropellu a la llexislación, a la toponimia tradicional d’Asturies y al llabor y l’esfuerciu del propiu Conceyu”. Por ello piden al gobiernu llocal que se ponga en contactu colos responsables estatales de la obra ya “igüen esta situación y eviten que se reproduza nel futuru”.

Tamién te podria gustar