Bloque por Asturies critica les declaraciones de Gabino sobre l’asturianu y pide al PP que defina la so posición de cara al estatutu

03 marzu 11:43 2008 Imprimir

“Querríamos saber cual va ser el discursu del PP el diez de marzu y cual va ser el so posicionamientu nel estatutu. Si realmente apuesten pol asturianu, pola oficialidá, ye’l momentu de dar pasos. Y sobre tou n’Uvieu, que ye una ciudá onde l’asturianu brilla pola so ausencia”. Asina contestó’l secretariu d’organización del Bloque por Asturies, Pablo Fernández, a les declaraciones de Gabino de Lorenzo (pidiendo’l votu a los simpatizantes de la izquierda asturianista), nuna rueda de prensa en Lluanco, na que participó esta mañana xunto a Laura González y dellos miembros d’IX de la localidá.

Según Fernández, el candidatu popular tien un desconocimientu fondu de lo que ye la realidá política d’Asturies al pidi-y el votu al asturianismu. “Pensamos que tien que tener unes espectatives mui males cuendo apela al asturianismu d’izquierdes pa votalu”. El secretariu d’organización del Bloque por Asturies tamien-y reclamó seriedá al alcalde d’Uvieu a la hora de referise al asturiano como “bables”. Pal miembru del Bloque, esto ta escontra la normativa qu’establez l’Academia de la Llingua Asturiana, polo que-y entrugó a Gabino si va reconocer a l’academia y les sos instrucciones llingüístiques nel futuru.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...