Portada Hestoria Blimea acueye una esposición sobre’l patrimoniu artísticu relixosu del conceyu de Samartín

Blimea acueye una esposición sobre’l patrimoniu artísticu relixosu del conceyu de Samartín

by asturnet

El conceyu de Samartín del Rei Aurelio cuenta con numberoses construcciones de calter relixosu que van dende la época prerrománica hasta los nuesos díes, munches d’elles reconstruyíes a lo llargo del sieglu XX, pero la mayoría con restos de les sos construcciones orixinales. La Casona del Bravial de Blimea cuenta a partir del llunes 6 de febreru con una esposición na que se fai un repasu de toa esta arquitectura de tipu relixosu.

Al traviés d’once paneles informativos ufiértense datos históricos y artísticos sobre les diferentes edificaciones relixoses que s’estienden a lo llargo del tol conceyu, tanto nos núcleos urbanos como nos rurales. La esposición ta dividida en cinco partes, caúna de les cuales se correspuende a les cinco parroquies nes que ta dividíu’l conceyu. Amás, inclúyense semeyes de los templos, tanto interiores como esteriores, y tamién mapes esplicativos.

A lo llargo de la muestra faise un repasu a les capielles pequeñes de calter rural, carauterizaes pola cenciellez de les sos formes y la economía de los materiales emplegaos na so construcción, y tamién a otres con una mayor riqueza de materiales que se construyeron nel últimu sieglu. Tamién se fai referencia a los elementos escultóricos qu’incluyen- retablos o imáxenes- que se carautericen pola imitación de les formes que “la moda llitúrxica” de les distintes époques imponía na provincia o nel focu artísticu más averáu.

La esposición va poder visitase na planta baxa de la Casona del Bravial de Blimea a lo llargo de tol mes de febreru, los llunes, miércoles y vienres de 9 a 14 h. y los martes y xueves de 11 a 13 y de 17 a 20 h.

Tamién te podria gustar