Portada Música Beyoncé podría ser l’artista con más premios Grammy de la hestoria

Beyoncé podría ser l’artista con más premios Grammy de la hestoria

by redacción asturnews
Bigotes de Gato | Fotografía https://www.flickr.com/photos/caotiquemind/

La gala de los Premios Grammy yá tán al volver la esquina, na nueche del próximu domingu, cuandola Recording Academy va otorgar los galardones a los meyores proyectos y artistes del panorama musical actual. Y, como non, ente los posibles vencedores, atópase la cantante más nomada na hestoria de los premios: Beyoncé.

Al conocese les nominaciones de la 63.ª edición de los Premios Grammy, Beyoncé convertirase na artista con más nominaciones de la hestoria. Magar ello, l’autora de Black Parade, puede superar el so propiu récord y, ello ye dir muncho más allá. D’esta miente, la nueche del domingu puede ser decisiva pa la yá galardonada Beyoncé Knowles.

La cantante opta a nueve candidatures, gracies a los sos proyectos Black is King y Savage Remix. Si la madrugada del domingu facer con cuatro galardones, Beyoncé sumaría 28 Premios Grammy a la so llista de reconocencies y, por tanto, convertiríase na muyer más premiada na hestoria de la entrega de premios. Pel momento, la plaza númberu 1 nel ranking tener la cantante y violinista Alison Krauss.

Tamién te podria gustar