Portada Música Bersuit Vergarabat, con tola so ‘onda’

Bersuit Vergarabat, con tola so ‘onda’

by asturnet

A pequeños escenarios, grandes remedios. Los ocho integrantes de La Bersuit Vergarabat fixeron como pudieron p’allugase enriba les tables de la sala Albéniz, en Xixón, y derramáronse anueche nun poderosu conciertu que castigó les rodielles del públicu asistente y foi de les vieyes melodíes a les nueves ‘cuñes’ con tastu políticu: L’auditoriu restalló nun aplausu cuando’l cabezaleru de la banda arxentina, ‘el Pelado’ Cordera, brindó n’escena pola marcha de José María Aznar, “representante d’un nuevu facismu”.

El recital empezara ensin concesiones a l’aburrición. Tres d’un arranque protocolariu col primer corte del nuevu discu’l grupu -‘La Soledad’, del álbum ‘La argentinidad al palo’-, los d’Avellaneda dexáronse contaxar pola enerxía’l públicu de les primeres files y espardieron pola sala los sones de temes conocíos incluyíos en discos anteriores, ente ellos ‘El viejo de arriba’, ‘Danza de los muertos pobres’ o ‘Perro amor explota’.

Nun hebio qu’esperar abondo pa botar con melodíes casi pue dicise que clásiques de la banda, que demostró por qué lleva quince años pisando escenarios y trai al llombu más de 200 conciertos n’América y Europa: ‘Yo tomo’, ún de los temes que llanciaron al grupu a la fama en Buenos Aires, foi’l preludiu d’una potente versión de ‘Señor cobranza’, el cantar nel que la Bersuit nun tien nengún reparu en llama-yos traficantes a los miembros de la clase política arxentina que conduxeron al país nes últimes décades y lu llevaron de la mano p’hacia el ‘corralito’ bancariu.

Ehí enganchó Cordera l’alegatu anti-Aznar, que tamién lo foi anti-Bush, anti-Menem y aplicable a tolos sos semeyantes. El llau espresamente políticu’l conciertu completóse con un recordatoriu de la presencia de les ‘Madres de Plaza de Mayo’ esta tarde en Xixón.

Y con una dosificación perfecta del repertoriu, montaos en temes de nuevu cuñu -‘Coger no es amor’ (es mucho mejor), ‘El baile de la gambeta’-, la Bersuit aportó a un final esplosivu col inevitable ‘Se viene’ y remató la nueche con un emotivu cantar sobro la distancia y el doble camín de la emigración llatina pa ún y pa otru llau del Atlánticu.

En Buenos Aires daquién falaría del conciertu de Xixón como plenu de ‘onda’, el términu porteñu que vien a equivalir al ibéricu ‘bon rollu’. Ataviaos con piyama, como ye vezu nellos, los ocho músicos de La Bersuit dieron razones pa too menos pa durmir.

Web oficial de la banda

Tamién te podria gustar