Portada Fiestes Begoña Fernández anima a les muyeres a disparar na Descarga de Cangas

Begoña Fernández anima a les muyeres a disparar na Descarga de Cangas

by asturnet

La directora del Institutu Asturianu de la Muyer, Begoña Fernández, tachó de “discriminatoria” la prohibición de que les muyeres entren na Sociedá d’Artesanos “Nuestra Señora del Carmen”, organizadora de la popular Descarga del Cangas, y alvirtió que si la entidá sigue con esa postura l’Alministración ta dispuesta a llegar hasta los tribunales.

Na presentación de la II Selmana de la igualdá de Cangas del Narcea, la directora del Institutu Asturianu de la Muyer, Begoña Fernández, fizo un llamamientu “a toles muyeres que quieran pa que soliciten la so entrada na Sociedá d’Artesanos porque los estatutos nun llimiten la so entrada, ente otres coses, porque eso sedría illegal”. Dende la fundación en 1902 d’esta entidá, tuvo formada esclusivamente por homes, lo que Fernández tachó de “discrimatorio” pa col sexu femenín.

Nel so discursu, Begoña Fernández llamó a los responsables de la Sociedá a cumplir y facer cumplir la llei, poniendo fin a esti tipu d’actitúes, y nun descartó llegar a los tribunales si esta discriminación “vuelve a facese efectiva otra vuelta”.

Tamién te podria gustar