Portada Plástiques Banksy cometió un erru al escurrir el sistema que destruyó una obra de so en puya

Banksy cometió un erru al escurrir el sistema que destruyó una obra de so en puya

by redacción asturnews

El grafiteru Banksy reveló que la so obra Girl With Balloon (Neña con globu), puyada’l pasáu 5 d’ochobre na casa de puyes Sotheby’s y darréu autodestruida de forma parcial, tendría d’habese estazáu del to0 pero’l sistema falló. Nun vídeu colgáu na so páxina web, l’artista británicu d’identidá desconocida afirmó que la casa de puyes londinense nun conocía los sos planes.

La obra, una de les creaciones más populares de Banksy qu’amuesa a una neña que trata d’algamar un globu en forma de corazón, vendíase a empiezos de mes por 1,04 millones de llibres (1,180 millones d’euros). Nada mas que’l martiellu cutiera l’atril pa confirmar la vienta, una trituradora de papel escondida dientro del marcu victorianu que sostenía’l llenzu activóse, amenorgando a estrices la metá de la pintura.

Una acción que sosprendió a tolos ellí presentes y qu’el mesmu autor esplicó a otru día na so cuenta de Instagram con un vídeu que tituló con una cita del pintor español Pablo Picasso, “la necesidá de destruyir ye tamién una necesidá creativa”. Una aclaración qu’agora amplió n’otra grabación encabezada cola frase “Destrúi l’amor. La corte del director”, al que sigue una escoyeta de lo asocedío en Sotheby’s el pasáu 5 d’ochobre.

El grafiteru Banksy reveló que la so obra Girl With Balloon (Neña con globu), puyada’l pasáu 5 d’ochobre na casa de puyes Sotheby’s y darréu autodestruida de forma parcial, tendría d’habese estazáu del tou pero’l sistema falló. Nun vídeu colgáu na so páxina web, l’artista británicu d’identidá desconocida afirmó que la casa de puyes londinense nun conocía los sos planes.

La obra, una de les creaciones más populares de Banksy qu’amuesa a una neña que trata d’algamar un globu en forma de corazón, vendeiose a empiezos de mes por 1,04 millones de llibres (1,180 millones d’euros).

Tamién te podria gustar