Portada Plástiques Banksy aporta a les muries de Barcelona

Banksy aporta a les muries de Barcelona

by redacción asturnews

Les esposiciones ensin autorizar de Banksy multiplíquense pol mundu. Y a Barcelona llega agora una “100% non autorizada”. Nesti casu tratase d’una nueva vuelta de tuerca, porque nenguna de les pieces espuestes ye orixinal, sinón que son reproducciones realizaes por artistes urbanos que los sos nomes permanecen anónimos como la identidá de Banksy.

Artistes que recrearon en cuadros y nos murios de los trés llantes del nuevu Espaciu Trafalgar barcelonés un centenar de les pieces dexaes pol misteriosu ceador a lo llargo de mediu mundu, nuna amuesa que busca somorguiar al espectador nel so políticu y poéticu universu.

La propuesta nació hai 18 meses en París, nel Espaciu Lafayette Drouot, de la mano del director y productor teatral belga d’orixe albanés Hazis Vardar, que tien al pie de el so hermanu Alil –dramaturgu de éxito– teatro de gran públicu en Francia. L’aventura coles reproducciones foi criticada por munchos en Francia, pero llogró sicasí l’ésitu de públicu y sigue abierta. Y eso impulsó a Hazis a repitir la mesma operación en Barcelona, onde The world of Banksy abre güei mientres trés meses pero espera permanecer un añu.

La entrada cuesta 12 euros y na amuesa hai reproducciones de la famosa neña con un globu en forma de corazón que l’artista pintó en Londres hai casi dos décades, y tamién creaciones que estampó muncho más apocayá en Palestina. Por casu, nes habitaciones del hotel Walled Off, asitiáu frente al muriu de Belén: Guerra d’almaes palestín-israelina , del 2017, na que dos enemigos engarrar con coxinos, foi pintada sobro un gran llechu real nuna estancia que recrea l’hotel. Y frente a ella, la mesma paré de la sala haise transmutado gracies a la pintura nel eleváu muriu qu’aislla a los palestinos. Y en él tán estampaos xuna enorme palombu con chalecu antibalas, un palestín que llanza en cuenta de piedres un poderosos ramu de flores o xuna neña que cachea a un soldáu coles manos n’alto.

Vardar señala que l’amuesa nun ta autorizada pol rei del street art, pero “como nun lo ta nenguna de les amueses sobro él”. Sicasí, asegura que Banksy “siempres ta acordies con la xente que fai copies pa estender el so mensaxe”. Nesi sentíu, conclúi: “Si usté atopa l’orixinal d’una obra de Banksy, llámeme, inclusive él nun sabría cuál foi primeru, fecha de nueche na cai corriendo, la policía llimpiándola a otru día, quedando namá la fotografía. El conceutu d’orixinal ye bien complicáu nel street art ”.

Tamién te podria gustar