Portada Música Banda Bassotti y Mago de Oz ponen la traca final al Derrame Rock 2005

Banda Bassotti y Mago de Oz ponen la traca final al Derrame Rock 2005

by asturnet

Después de tres díes de sesiones intenses con ritmos de toles procedences y predominiu de los enerxéticos, el festival Derrame Rock echa na nueche d’esti domingu el toldu hasta l’añu qu’entra. Más de quince mil persones pasaron estos díes pel Derrame, según los cálculos fechos pola organización. Güei como despidida d’honor: Los Berrones, Banda Bassoti y Mago de Oz.

La última xornada escomienza nel escenariu Sol a les 13.30 cola actuación de Null System, a los que van siguir Stro, los cangueses Hermitaños del Río y Adgar. A les 18.00 lléga-yos el turnu a Transfer, darréu Despistados y pa finar, unos clásicos del Derrame, la banda de Tolivia Los Berrones.

Nel escenariu San Miguel la fiesta entama a les 13.00 con Efecto Parra, Pez Payaso, Dogfaith, My Stereo y No Apto. A les

19.00 actúa Mamá Ladilla. El turnu pa la Banda Bassotti llega a les 21.00 y la despidida con Mago d’Oz a les 24.30.

Dientro de la programación de debate y reflexón Derramidea güei hai un espaciu pa aldericar alrodiu de “Música y piratería” cola presencia de Manuel de Benito (SGAE), el locutor Mariscal Romero, los músicos Rafa Kas y Jorge Martínez, Juan Villadangos de Tiendas Tipo, Sandra Serrano de Sol Música y Diego Martínez Pérez de Music for us. A les 23.30, nel escenariu San Miguel la compañía Margen va poner n’escena l’espectáculu “War!”.

Les primeres hores de les sesiones musicales del Derrame van tar dedicaes a actuaciones de los grupos finalistes del concursu de maquetes Principáu d’Asturies qu’entamen la Cadena 40 Principales y l’Institutu la Mocedá d’Asturies, una fase eliminatoria de la que habrá salir el ganador del certame.

Tamién te podria gustar