Portada Música Babylon Chat remanez con un discu que busca la intensidá nun soníu abiertu a la esperimentación

Babylon Chat remanez con un discu que busca la intensidá nun soníu abiertu a la esperimentación

by asturnet

Babylon Chat remanez de la escena musical con un un nuevu trabayu discográficu: “Baile de disfraces”, nel que quieren romper col llastre de dómines pasaes y presentar el nuevu facer del grupu al través d’unes canciones que busquen perenriba de too la intensidá. Artistes como Aurora Beltrán (Tahúres Zurdos), Leyva (Pereza), Tuly (Le Punk) o José Ignacio Lapido (091) colaboren nesti discu que va tener la so presentación n’Asturies en forma d’entrambos conciertos acústicos n’Uviéu y en Xixón el prósimu mes de mayu.

La salida del grupu del anterior cantante Igor Pascual va pa dos años dexó a la banda na tesitura d’entamar una nueva etapa: “foi un tiempu nel que nos dedicamos a componer y a definir la identidá del grupu, el resultáu d’esa busca son los temes del nuevu discu”, deplica Ricardo, baxista de la banda. “Baile de disfraces” quier ser una amuesa significativa de lo que representa la etapa entamada por Babylon Chat y na que’l curiáu de los directos “ye dalgo importante a la hora d’ufiertar un soníu que defina al grupu ensin prexuicios hacia’l pasáu”.

Títulos como “Lolita”, “Dos al Diablo”, compuestu por José Ignacio Lapido (091), “Buen Ruido”, “Baile de Disfraces”, que da títulu al álbum, “Ninfómana Suicida” “Paraíso Blanco” ( Partes I y II ) “Mi Niña”, “La Fiesta”, “La Ciudad de la Furia” o ” Habitaciones Alquiladas”, dan forma a un discu que cuenta amás de les colaboraciones citaes d’Aurora Beltrán Y Leyva, de Pereza o l’ex d’esti grupu y actual componente de Le Punk, Tuly, cola presencia de Roberto Collado (Ilegales) y Rubén Mol.

Enantes d’entamar la xira de promoción del discu Babylon Chat van presentar los temes de “Baile de disfraces” n’entrambos conciertos acústicos el 11 y el 12 de mayu, n’Uviéu y en Xixón, respectivamente, dientro’l ciclu “Música del sieglu XX” de Cajastur.

Más información

Tamién te podria gustar