Ayudes pal pagu de matrícula nos cursos de la UP en Xixón

Ayudes pal pagu de matrícula nos cursos de la UP en Xixón
02 setiembre 08:27 2016 Imprimir

Nuevamente’l Conceyu de Xixón/Xixón tien previstes ayudes pal pagu de matrícules en cursos y talleres, que van poder cubrir la metá o la totalidá del preciu fitu y tán destinaes a les persones empadronaes na ciudá que reunan los requisitos establecíos.

Estos van ser los criterios de distribución de les ayudes:

Les persones interesaes tendrán de solicitar l’ayuda y presentar la documentación acreditativa nun plazu máximu de DOS DÍES (el día d’inscripción y a otru día), teniendo como llende pa l’ayuda de matrícula, un cursu en cada convocatoria, sacante inmigrantes que van poder aportar a dos cursos siempres qu’unu sía de «Español pa estranxeros».

Van Tener una ayuda equivalente al 50% del preciu públicu, les persones empadronaes nel conceyu de Xixón qu’a TITULO INDIVIDUAL , o nel casu de menores, el/el PROXENITOR/A SOLICITANTE, acrediten atopase en delles circunstancies que van del desemplegu de llarga duración a percibir Pensión non contributiva o del escastáu Seguro Obligatoriu de Vieyera ya Invalidez o percibir el Salariu Social Básicu o Ayuda a Families de la Fundación Municipal de Servicios Sociales.

L’ayuda va ser del 100% del preciu públicu aplicable cuando, amás de xustificar dalguna de les circunstancies señalaes enantes LA PERSONA QUE SOLICITA, o nel casu de menores PROXENITOR/A SOLICITANTE, forme parte de cualesquier d’estos colectivos:

  • Familia Numberosa, presentando’l correspondiente Títulu.
  • Tener reconocida situación de discapacidá, presentando la Tarxeta Acreditativa del Grau de Discapacidá de Calter Permanente o Certificáu de Discapacidá igual o superior al 33%, actualizáu con una dilixencia de compulsa per parte del Centru de Valoración de la Discapacidá de Xixón, dependiente de la Conseyería de Servicios y Derechos Sociales.
  • Pertenecer a una Familia Monoparental con menores a cargu, xustificándolo d’oficiu por aciu certificáu de convivencia
  • Ser víctima de violencia de xéneru. Pa determinar la violencia de xéneru tendrá d’esistir una orde de protección, o sía que non sentencia sobre la esistencia de violencia de xéneru anque nun dea llugar a orde de protección, declaración de la fiscalía, xudicial o facultativa qu’acredite dicha situación. va considerase qu’una persona tien la condición de víctima de violencia de xéneru -sacantes la documentación xudicial determine otru periodu inferior o cimeru- si acredita esa situación mientres l’últimu añu darréu anterior a la fecha de solicitú d’ayuda.La comprobación de falsedá nos datos, va dar llugar a la perda de la plaza y del importe de la matrícula ensin derechu a devolución.
  Categories: