Ayer acueye esta fin de selmana unes Xornaes del Bonito

Ayer acueye esta fin de selmana unes Xornaes del Bonito
16 xunetu 06:22 2015 Imprimir

La próxima fin de selmana celébrase la primer edición de les Xornaes Gastronómiques del Bonitu, certame entamáu de forma conxunta pol Conceyu d’Ayer y pola asociación turística “Ayer Esperiencies”. El Centru Cultural de Moreda acoyó esti miércoles la presentación del eventu gastronómicu, que foi llevada a cabu pol Alcalde del Conceyu d’Ayer, David Moreno Bobela, y por representantes de los establecimientos hosteleros que participen na iniciativa.

Mientres la so intervención l’Alcalde emponderó l’escelente llabor realizáu polos restoranes del conceyu pa eponderar la gastronomía, según el so esfuerzu por anovar y ufiertar nueves cites culinaries. Coles mesmes, destacó que nos últimos años invirtiéronse numberosos recursos dende l’Alministración pa potenciar y consolidar el conceyu como destín gastronómicu, oxetivu que se cumplió y, por ello, siguimos trabayando na mesma llínea y calteniendo una estrecha collaboración col sector.

Nel certame participen siete restaurantes de les localidaes de Felechosa, Nembra, Cuergo y Moreda, que van ufiertar diecisiete propuestes distintos, que’l so protagonista va ser el bonitu. Los restoranes fixeron gala de la so creatividá y van ufiertar ellaboraciones de lo más variáu y suxerente, tales como ensalada de naranxa y bonitu del Norte, bonitu a planchar con pistu, el tradicional rollu de bonitu o inclusive tataki de bonitu, ente otres.

Los platos podrán tastiase dende esti vienres hasta’l domingu n’horariu de comida y de cena, por un preciu de doce euros unidá. Amás, los miembros del programa de fidelización turística “Ayer Adictos” van poder esfrutar d’un preciu especial, una y bones presentando la so tarxeta nos restoranes participantes van llograr un 10 % de descuentu.

  Categories: