Portada Gastronomía Avilés vuélcase na cai cola fiesta’l Bollu

Avilés vuélcase na cai cola fiesta’l Bollu

by asturnet

L’alta afluencia a la popular comida de les Fiestes del Bollu d’Avilés, qu’esti añu algamó axuntar a unes 10.500 persones nes meses asitiaes al aire llibre nel centru de la villa, espardió’l xaréu festivu a la cai de La Fruta pa poder agospiar a tolos comensales. La xinta, cola tortiella y la empanada como ingredientes principales, desendolcóse nun ambiente folixeru y abrió una tarde d’actos festivos n’estremaos escenarios.

La comida na cai, que se cellebra tradicionalmente el llunes de Pascua y tresforma por unes hores la fisonomía’l cascu vieyu d’Avilés, espardióse pel entornu peatonal de los viales qu’arrodien la Plaza d’España -conocida popularmente como la Plaza’l Parche- y propició l’habitual confraternización d’amigos y convecinos cola gastronomía como elementu central.

Tres de los postres, que foron consumíos, mesmo que’l restu de la comida, embaxo d’un cielu anubríu pero con una temperatura asequible, abrióse’l programa d’actos previstos pa la tarde. Ente ellos destaquen un desfile de carroces a les 18 hores ente la cai Jardines y la avenida Cervantes y dos cites musicales: Un alcuentru coral d’habaneres na Casa la Cultura a les 20 hores y un conciertu de Tejedor, una hora más tarde, na Plaza d’España.

Tamién te podria gustar