Portada Plástiques Avilés va ser la see de la Lliga Nacional de Graffiti

Avilés va ser la see de la Lliga Nacional de Graffiti

by redacción asturnews

Avilés suma una nueva propuesta a la so programación cultural, destinada al públicu más nuevu, porque la ciudá va convertise nuna de les sedes de la Lliga Nacional de Graffiti, competición qu’axunta a los meyores graffiteros y artistes urbanos d’España, y que va tener llugar del 11 al 13 de xunu, na pista de La Esposición.

La Lliga enmarcase nel primer Festival de la Cultura Urbana d’Avilés, que se va desenvolver tantu nel centru de la ciudá, como nos barrios de Llaranes, La Carriona o La Lluz, del 11 al 20 de xunu. Una iniciativa participativa que va integrar una completa programación de música, deporte y arte, y que forma parte de les midíes en materia de cultura recoyíes pol Conseyu para la Reactivación Económica d’Avilés, CREA, para combatir la crisis provocada pola pandemia del COVID-19.

Foi presentada esta selmana pola conceyala de Cultura y Promoción de Ciudá d’Avilés, Yolanda Alonso, y por Joseba Fernández, Xestor y Coordinador de la Lliga Nacional de Graffitis. Resaltó Alonso “el compromisu por desenvolver acciones culturales accesibles, que conecten coles moliciones de toles persones. Y en el casu de la Lliga Nacional de Graffiti, atopamos con una de les formes d’espresión artística que más atrai a la mocedá, dende un planteamientu que dexa averalo al gran públicu”.

“Tratase d’un fenómenu global, que tamién da identidá a les ciudaes y a los barrios, -añedió-. Pensando nos nuesos y nueses moces, según n’espublizalo más allá d’unes xeneraciones concretes, acoyemos la Lliga, que’l so núcleu atopar nun espaciu perfectu dende’l que da-y visibilidá, como ye la pista de La Esposición”.

Más información

Tamién te podria gustar