Portada Conceyos Avilés va collaborar por que tol alumnáu pueda aportar a recursos online

Avilés va collaborar por que tol alumnáu pueda aportar a recursos online

by redacción asturnews

El Conceyu d’Avilés va collaborar cola Conseyería por que tol ‘alumnáu pueda aportar a recursos online. Llevar a cabu un diagnósticu de les necesidaes concretes y resolveles lo más llueu pa desaniciar la fienda dixital qu’esiste ente l’alumnáu de los colexos públicos de Primaria ye una de les principales conclusiones que pueden estrayese tres la xunta celebrada esta selmana pasada na que participaron les direcciones de 11 centros públicos d’Avilés y la concejala d’Educación, Nuria Delmiro, al pie de la xefa del Serviciu, Mónica Alonso.

“Hai una parte del alumnáu que ta conectáu perbién, con disponibilidad de medios y cobertoria. Depués hai otra parte que caltien contactu con el profesores con mayores dificultaes al traviés de whtasapp unviando semeyes de trabayos, exercicios, etcétera. Pero hai un tercer grupu que ta desconectáu por completu. Y lo que se trata ye de trabayar -en collaboración cola Conseyería d’Educación- pa dir solucionando cuanto antes esta fienda, porque se trata d’atender a les families más vulnerables que son les que tán más desconectaes y les que por cuenta de la situación actual, atopar nuna situación económica d’especial dificultá p’aportar a datos y dispositivos”, esplicó Nuria Delmiro.

Precisamente remataba’l plazu por que los centros unviaren a la Conseyería los cuestionarios nos que s’indiquen la situación de los alumnos y les sos necesidaes. Según esplicó Delmiro, el profesores na xunta por TEAMS punxeron de manifiestu que se trata d’un cuestionariu bien zarráu, polo que ye conveniente baxar más al detalle, a nivel local, y por eso van unviar, tres les vacaciones de Selmana Santa, una radiografía más concreta de cómo ta la situación del alumnáu en cada centru y cuálos son les necesidaes tocantes a loxística, disponibilidad de portátiles, datos, cobertories y demás a les que pueda dase respuesta, “siempres en permanente contactu y collaboración cola Conseyería y los centros”, sorrayó la concejala d’Educación.

Na xunta, les direcciones de los centros valoraron bien positivamente’l caltenimientu de los programes de refuerzu socioeducativo que tien en marcha’l Conceyu d’Avilés y que siguen operativos nestos tiempos de confinamientu. “El tutores  siguen en contactu colos mozos y les families al traviés de whatsapp y esto nestos tiempos tan complexos que tamos viviendo, colo colexos zarraos, tuvo la reconocencia de el profesores y profesores. Por eso vamos tratar d’amplialo, si ye posible, pa poder llegar a más alumnos y alumnes”, señaló Delmiro.

Na xunta telemática, la concejala tamién informó de que les families beneficiaries de les ayudes directes de comedor yá empezaron a recibir la cantidá correspondiente nes sos cuentes bancaries, lo que supon que foi cuestión de pocos díes materializar esti compromisu del Conceyu.

Nuria Delmiro informó que ta previstu celebrar nueves xuntes telemátiques coles direcciones de los centros de secundaria y con les escuelinas.

Tamién te podria gustar