Portada Conceyos Avilés sumase al Día Européu del Camín de Santiago con delles actividaes divulgatives

Avilés sumase al Día Européu del Camín de Santiago con delles actividaes divulgatives

by redacción asturnews

Avilés sumase al Día Européu del Camín de Santiago con delles actividaes divulgatives esti sábadu, nel que la plaza d’España va allugar l’espectáculu escénicu gratuitu “Les buelgues del Camín”. Y el domingu, marcha popular pol itinerariu xacobéu de les cais de la villa medieval.

Tamién el sábadu, percorríu pel Camín dende Avilés a Piedres Blanques con salida de la plaza d’España a les 9, entamáu por Amigos del Camín de Castrillón y Mancomunidá Comarca Avilés. Asturies capitaliza los actos de celebración na Unión Europea con un total de 24, polos 12 de Portugal y Polonia, los 6 d’Holanda, los 3 de Francia o los 2 de Galicia.

La tradición xacobea acompaña Avilés dende dómina medieval y quedó grabada por tol conceyu. Asina, la ciudá sumir a la conmemoración del Día Européu del Camín de Santiago mientres esta fin de selmana, del 18 al 20 d’ochobre, en tol continente, y facer con delles actividaes divulgatives, que van tener llugar esti sábadu y domingu.

Trátase, per un sitiu, del espectáculu escénicu “Les buelgues del Camín”, esti sábadu 19 d’ochobre a les 12.30 hores na plaza d’España; y por otru, d’un percorríu poles cais de la villa medieval poles que trescurría l’itinerariu y que a día de güei percuerren los pelegrinos, con salida nel Albergue Municipal Pedro Solís, el domingu 20, a partir de les 12.30 hores.

Coles mesmes, dende la conceyalía de Turismu d’Avilés y la Mancomunidá Comarca Avilés, collaborar cola iniciativa de l’Asociación Amigos del Camín de Santiago de Castrillón de realizar a cuerpu el Camín tradicional, que xune Avilés con Piedres Blanques, esti sábadu, día 19. Con salida a les 9 hores dende’l Conceyu d’Avilés, na plaza d’España, y llegada prevista a les 10.40 hores al consistoriu de Castrillón, na plaza d’Europa de Piedres Blanques.

Estes actividaes fueron presentaes esta mañana por Raquel Ruiz, concejala de Turismu d’Avilés, qu’incidió na importancia del Camín del Camín de Santiago, enraigonáu na hestoria de la ciudá y como un valor presente y futuru, tantu cultural como económicu, col creciente númberu de pelegrinos que cada añu pernoctan y pasen per Avilés nel so percorríu pel Camín del Norte (más de 60 nacionalidaes l’añu pasáu).

Tuvo acompañada na presentación por Josefa Sanz, Cronista Oficial d’Avilés, y Manuel Ángel Hidalgo, director del Muséu de la Hestoria Urbana d’Avilés. Antes d’empezar, Factoría Norte y Pablo Picallo, realizaron una representación como pelegrinos a Santiago, un aperitivo de la escenificación del sábadu na plaza d’España.

Con esta iniciativa promovida pol Gobiernu del Principáu d’Asturies, el Conceyu d’Avilés, al traviés de les conceyalíes de Turismu y Cultura, ye unu de los nueve conceyos asturianos que se suman a la conmemoración europea, y que converten a la comunidá nel epicentru de l’actividá en tola Unión, con un total de 24 actividaes. Les mesmes que suman dos países de tradición xacobea como Polonia y Portugal, con 12 caúna; les 6 d’Holanda, les 3 de Francia, o los dos de Galicia.

Actividaes conmemorativas n’Avilés del Día del Camín de Santiago

Sábadu 19 d’ochobre. 12.30 hores. “Les buelgues del Camín”, na plaza d’España, actividá gratuita y ensin reserva previa. Espectáculu escénicu al cargu de Factoría Norte y Pablo Picallo, nel qu’unos pelegrinos errantes comparten coles xentes del llugar los sos suaños, diversiones, xuegos y hestories. Entamada pol Conceyu d’Avilés. En casu d’agua, l’actividá va treslladar a l’Antigua Pescadería, na plaza de Santiago López.

Sábadu 19 d’ochobre. 9.00 hores, “El camín d’Avilés a Piedres Blanques”, con salida de la plaza d’España. Entamada pola Asociación Amigos del Camín de Santiago de Castrillón col sofitu de la Mancomunidá Comarca Avilés. Van Percorrer l’itinerariu tradicional poles cais d’Avilés, hasta La Plata y dellí a Piedres Blanques, con llegada prevista al conceyu de Castrillón a les 10.40 hores. A les 11, tres una esplicación didáctica, va completase’l percorríu hasta Santiago del Monte.

Domingo 20 d’ochobre. 12.30 hores. “El Camín de Santiago al so pasu per Avilés”, con salida nel Albergue Municipal de Pelegrinos Pedro Solís, na esquina de l’avenida de Cervantes cola cai Gutiérrez Herrero. Actividá gratuita y ensin reserva previa. Tratar d’una visita na que se va amosar y va percorrese el trazáu del Camín pola antigua villa medieval y va recordase l’antiguu hospital de pelegrinos. Va Rematar ante la ilesia de Santu Tomás. Entamada pol Conceyu d’Avilés.

Mas información

Tamién te podria gustar